Bebopkeys Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 (edited) * LÅTNAMN: If you love me again. * ARTIST/GRUPP: Jag * GENRE:Synthschlager? * LÅTLÄNGD:2.58 * KOMPOSITÖR:Musik: Jag Text: Bernie * PRODUCENT:Jag igen ;-( * EV. MEDVERKANDE:Önskar att Neil Tennant sjungit den här! * INSPELNINGSÅR:2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 2792 kb * STATUS: Inskickad till melodifestivalen 2006 TAR BORT LÅTEN MED TANKE PÅ ATT JAG NOG KOMMER ATT SKICKA IN DEN IGEN NÄSTA ÅR 😆 Edited October 8, 2005 by Bebopkeys Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falk Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 Nja..sången är väl just det som sänker låten... 🙁 ..annars är själva låten ett starkt kort i Melodifestivalen 😆 ..inte precis min påse godis..men det går säkert hem bland vissa tonårsbrudar..kanske skall ni lägga på ngt slags blåsarrangemang.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebopkeys Posted October 7, 2005 Author Share Posted October 7, 2005 (edited) Svårt det här med sång. Jag har försökt att få tag i killar som kan och vill sjunga men det är lättare att hitta tjejer konstigt nog. Men vissa låtar skall ju sjungas av killar. Edited October 7, 2005 by Bebopkeys Link to comment Share on other sites More sharing options...
godhead Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 det här var faktiskt dåligt på riktigt. det är melodifestivalen också oftast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bebopkeys Posted October 7, 2005 Author Share Posted October 7, 2005 det här var faktiskt dåligt på riktigt. det är melodifestivalen också oftast. Tack! Det värmde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 Sången låter lika illa som den jag tvingades göra på mitt schlager-fucking-bidrag. 😉 Sen låter trummorna lite väl tråkigt och '80, tycker jag. Men melidon i sig funkar väl... Näfan, jag ska nog inte kommentera sånt här... kan fan inte säga snälla saker. 🙂 Sorry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WeeJay Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 Gillar den här låten 😛 Finns det ingen 'karaoke' ver. till låten? 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piccazzo Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Helt okej låt. Dock alldeles för Ointeressant Producerad. Mer tryck , mer sväng , mer Jävlar anamma. En bättre sångare kan lyfta den 50 % men fortfarande saknas 50 %. Den här låten kanske Örjan i Delick skulle vara interesserad av ? Låt 3 var oxå okej men sången lät sur som f.n på vissa ställen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts