Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej.

TÀnkte presentera mig... Har sysslat med musik sen lÄg/mellanstadiet. DÄ var det, liksom de flesta andra, blockflöjt som gÀllde. Men sedan nÀr man började 4:an valde jag att spela trummor. Var med i diverse orkestrar under den tiden ocksÄ, bl.a Gislaved drum and drill corps och diverse rockband (och delvis fortfarande rockband som trummis / keyboard). Slutade att ta slagverkslektioner i tvÄan i gymnasiet (slutar att spela gör man dock aldrig. Mitt gula Pearlset stÄr kvar hemma). Dessförinnan hade jag börjat intressera mig för elektronisk musik. Detta var vÀl i mitten av 90-talet och musiken gjordes i trackerprogram pÄ amiga. Intresset för den elektroniska musiken har bestÄtt sig. Nu Àr det sequenserprogram i datorn + hÄrdvarusynthar som Àr intressantast.

Har jag glömt nÄgot. IsÄfall Àr det bara att frÄga pÄ...

Annons
Postat

Som representant för alla osiris'ar pĂ„ forumet sĂ„ hĂ€lsar jag dig vĂ€ldigt vĂ€lkommen hit 😆

Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

Postat

VĂ€lkommen till forumet! 😳

Stinkey (oregistrerad)
Postat

Willkommen Heir ein!

Postat

Tjenare!

Postat
Hejhej!

Jag Àr lite nyfiken som vanligt... Vilka synthar har du?

VĂ€lkommen!

Alesis ION

Novation A-Station

Nord Modular Key

Yamaha RM1x

Roland D10

Postat
Hejhej!

Jag Àr lite nyfiken som vanligt... Vilka synthar har du?

VĂ€lkommen!

Alesis ION

Novation A-Station

Nord Modular Key

Yamaha RM1x

Roland D10

😠

Trevligt!!

Postat

WhÀlkommen!

• 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.