Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Hej.

Tänkte presentera mig... Har sysslat med musik sen låg/mellanstadiet. Då var det, liksom de flesta andra, blockflöjt som gällde. Men sedan när man började 4:an valde jag att spela trummor. Var med i diverse orkestrar under den tiden också, bl.a Gislaved drum and drill corps och diverse rockband (och delvis fortfarande rockband som trummis / keyboard). Slutade att ta slagverkslektioner i tvåan i gymnasiet (slutar att spela gör man dock aldrig. Mitt gula Pearlset står kvar hemma). Dessförinnan hade jag börjat intressera mig för elektronisk musik. Detta var väl i mitten av 90-talet och musiken gjordes i trackerprogram på amiga. Intresset för den elektroniska musiken har bestått sig. Nu är det sequenserprogram i datorn + hårdvarusynthar som är intressantast.

Har jag glömt något. Isåfall är det bara att fråga på...

Annons
Posted

Som representant för alla osiris'ar på forumet så hälsar jag dig väldigt välkommen hit 😆

Posted

Tjena! Välkommen!

Posted
Hejhej!

Jag är lite nyfiken som vanligt... Vilka synthar har du?

Välkommen!

Alesis ION

Novation A-Station

Nord Modular Key

Yamaha RM1x

Roland D10

Posted
Hejhej!

Jag är lite nyfiken som vanligt... Vilka synthar har du?

Välkommen!

Alesis ION

Novation A-Station

Nord Modular Key

Yamaha RM1x

Roland D10

😠

Trevligt!!

• 4 weeks later...