CarbonSteel Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Hej. Tänkte presentera mig... Har sysslat med musik sen låg/mellanstadiet. Då var det, liksom de flesta andra, blockflöjt som gällde. Men sedan när man började 4:an valde jag att spela trummor. Var med i diverse orkestrar under den tiden också, bl.a Gislaved drum and drill corps och diverse rockband (och delvis fortfarande rockband som trummis / keyboard). Slutade att ta slagverkslektioner i tvåan i gymnasiet (slutar att spela gör man dock aldrig. Mitt gula Pearlset står kvar hemma). Dessförinnan hade jag börjat intressera mig för elektronisk musik. Detta var väl i mitten av 90-talet och musiken gjordes i trackerprogram på amiga. Intresset för den elektroniska musiken har bestått sig. Nu är det sequenserprogram i datorn + hårdvarusynthar som är intressantast. Har jag glömt något. Isåfall är det bara att fråga på... Link to comment Share on other sites More sharing options...
osiris Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Som representant för alla osiris'ar på forumet så hälsar jag dig väldigt välkommen hit 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gote Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Hjärtligt välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Edge Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Känn dig som hemma! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thimmie Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Tjena! Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Välkommen 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karl Posted September 30, 2005 Share Posted September 30, 2005 Welcome.... 😆 vore nice att höra nå´t elekroniskt alster 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarbonSteel Posted October 1, 2005 Author Share Posted October 1, 2005 Har lagt upp en här faktiskt: https://www.studio.se/index.php?showtopic=16544 Men det kommer mera så småning om... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 Välkommen till forumet! 😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted October 1, 2005 Share Posted October 1, 2005 Willkommen Heir ein! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunga Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 Tjenare! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted October 2, 2005 Share Posted October 2, 2005 välkommen Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Hejhej! Jag är lite nyfiken som vanligt... Vilka synthar har du? Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CarbonSteel Posted October 4, 2005 Author Share Posted October 4, 2005 Hejhej! Jag är lite nyfiken som vanligt... Vilka synthar har du? Välkommen! Alesis ION Novation A-Station Nord Modular Key Yamaha RM1x Roland D10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karl Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Har lagt upp en här faktiskt:https://www.studio.se/index.php?showtopic=16544 Men det kommer mera så småning om... jag har lyssnat och det låter väl OK....lösrykta Bushtal??? meaning??? Soundet annars bra.... 😠 Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Hejhej! Jag är lite nyfiken som vanligt... Vilka synthar har du? Välkommen! Alesis ION Novation A-Station Nord Modular Key Yamaha RM1x Roland D10 😠 Trevligt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per_a_55 Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Whälkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pwayne Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Välkommen in! 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts