Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Jag hittade mig ett begagnat Reason för en hyfsat billig slant och även om jag alltid ogillat upplägget en smula kunde jag inte längre hålla mig. Så om allt går som det ska skickar jag pengarna imorgon och blir en av er mörka propellerriddare redan nästa vecka. Så se fram mot lite galna modulära experiment från mig framöver 🙂

Förresten, jag skickar nog iväg en beställning på det här paketet imorgon också:

http://www.esoundz.com/details/viewDetails.php?ProductID=641

500 kronor för lite etnoljud? Count me in Scotty - lr hur man nu säjer.

Nåja, enade vi gå kamrater!

/Majken

Annons
Posted (edited)
Nej nej, att jag blir Reason användare och kommer att prata Reason med alla andra Reason användare måste ju absolut höra hemma i Reason forumet

Aha! 😛

Edited by Danabacken
Posted

Nej nej, att jag blir Reason användare och kommer att prata Reason med alla andra Reason användare måste ju absolut höra hemma i Reason forumet 🙂

Sen att jag uttrycker mig otydligt är ju en helt annan sak 😛

/Majken

Posted
Nåja, enade vi gå kamrater!

Jepp, ditt Cubase kommer fortsätta vara enat med Reason iaf. 😄

Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
🙂
Posted
Är inte det några veckor försent..? De stängde ju den 7 september...

Nejdå, de finurliga rackarna låter en köpa samplingar till groupbuy priset ett tag framöver. Så passa på! 🙂

/Majken

Posted
Är inte det några veckor försent..? De stängde ju den 7 september...

Nejdå, de finurliga rackarna låter en köpa samplingar till groupbuy priset ett tag framöver. Så passa på! 😱

/Majken

Downloadversion? Hursomhelst, halva ordinarie priset 😱

Posted
Nejdå, de finurliga rackarna låter en köpa samplingar till groupbuy priset ett tag framöver. Så passa på! 😱

/Majken

OK - intressant! Det är ju bara en fjärdedel av ordinarie pris om jag räknar rätt...

Posted

Om det låter kan det inte vara fel! 😳

Go for it!!!!

Posted

Nu har jag äntligen köpt mig en licens av Riesen 3, den tyska smarriga chokladkolan. Jag postar väl ett ljudklipp när jag knåpat ihop något. Till veckan bör även mina akustiska folkmusik ljud dyka upp. Blir spännande 😛

/Majken

Posted
...en licens av Riesen 3, den tyska smarriga chokladkolan

Är det DÄRFÖR 3.0 gjort min dator segare? 🙂😛