Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Blev just nu lite osĂ€ker pĂ„ om jag skrivit nĂ„n presentation tidigare men tror inte det.. 😛

Hursomhelst har jag varit hangaround i dessa trakter sen i början av sommaren, tror jag.. Ă€r inte full bara lite yr just nu! 😄

Har fÄtt nÄgra goda rÄd, kollat pÄ tidigare trÄdar och har bestÀllt ett par smÄ behringer monitorer till min lilla studio som Àr belÀgen i klÀdkammaren. Synd att man inte fÄr sitta sÄ ofta bara eftersom man mÄste ha ett socialt liv och studier och sÄnt..

Är 29 och har hĂ„llit pĂ„ med musik till och frĂ„n och kan lite av allt men inte super pĂ„ nĂ„t, sĂ„ det passar mig bra att meka lite sjĂ€lv och gĂ„r under namnet slowmoboy eftersom det ofta Ă€r lite smĂ„seg musik. Hursomhelst sĂ„ hĂ€nger jag oftast vid demoinspelningshörnan som jag hittade hĂ€romveckan.. So see you if i see you 🙁

ps. fattar inte hur man lĂ€gger upp ett foto, stĂ„r bara nĂ„t om att jag inte har tillĂ„telse att göra det.. kanske lika bra 😆

Annons
Postat (redigerat)

Hejhej!

Foton mÄste ligga nÄn annanstans pÄ nÀtet för att du ska kunna lÀgga in dom hÀr. Klicka pÄ "IMG"-knappen och skriv sedan in adressen dÀr fotot ligger, sÄ kommer det upp hÀr i trÄden...

VĂ€lkommen!

Redigerat av android
Postat
ps. fattar inte hur man lĂ€gger upp ett foto, stĂ„r bara nĂ„t om att jag inte har tillĂ„telse att göra det.. kanske lika bra 🙂

Menar du avatar?

Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

Stinkey (oregistrerad)
Postat

VÀlkommen hit, du oxÄ!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.