Jump to content
Annons

Sortering av träffar


Gote

Recommended Posts

Ohoj Studio Forum!

Jag har stött på en sak som irriterar mig med detta i övrigt alldeles förträffliga forum; När man har en lista med trådar framför sig, varför får man inte välja själv hur de sorteras? De sorteras alltid på senaste aktivitet, men tänk om jag t.ex. vill gå in i demo-forumet och sortera efter när trådarna skapades? Eller rent av vem som skapade tråden? Är det bara jag som är intresserad av det?

/Gote

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hrrrm.. Eh... Ok. 😆

Men ändå. I många andra forum räcker det med ett klick på rubriken för att ändra sorteringsordningen.

Och för den delen så kan man inte sortera trådarna på ursprungsdatum. Så lite rätt hade jag nog ändå... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

det går hur bra som helst att göra här oxå! scrolla längst ner på listan av alla trådar som finns i ett forum, där kan du välja på raden under raden med aktiva medlemmar som browsar forumet:

Visar 40 av 213 ämnen sorterade på...

- senaste datum för inlägg

- ämnestitel

- startare av inlägg

- antal svar

- antal visningar

- startdatum för ämne

- senaste postare

i...

-- fallande ordning

-- stigande ordning

från...

--- idag

--- de senaste 5 dagarna

--- senaste veckan

--- de senaste 10 dagarna

--- de senaste 15 dagarna

--- de senaste 20 dagarna

--- de senaste 25 dagarna

--- de senaste 30 dagnarna

--- de senaste 60 dagarna

--- de senaste 90 dagarna

--- början

smiles,

~ fårs

Link to comment
Dela på andra sajter

det går hur bra som helst att göra här oxå! scrolla längst ner på listan av alla trådar som finns i ett forum, där kan du välja på raden under raden med aktiva medlemmar som browsar forumet:

*haha* Den hade t.o.m jag missat.. Med andra ord ett väldigt flexibelt och anpassningsbart forum det här 😆

Gonatt!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...