Jump to content
Annons

Lever synten...eller!?


Falk

Recommended Posts

Skall jag jobba vidare med denna..eller..hör den hemma i papperskorgen...funderar på sång+brygga o ngt slags bättre intro!? 😏

nu_syntar_vi_igen.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

hum, jag vet inte om jag är i en position att kunna säga vad som är rätt och fel men jag kan säga vad jag tycker.

Jag tycker att melodin och så funkar men trummorna måste ändras på för dom är alldeles för fattiga, rentutav löjliga. Samt vart är det "basiga" i basen?(förmodligen det som AndyPandy syftar på).

Link to comment
Dela på andra sajter

Retro 80 är alltid kul... Men det är inet så roligt med åttiotalsmix... Mer tryck i allt.

Och det skadar ju inte att ha ljuden mycket fetare.

Trummorna speciellt... Tråkiga och livlösa. Crachsymbalen känns väldigt hög också.

voxPaden ger mig lite kräkkänsla... 😮

Men jobba vidare tycker jag att du ska göra. Det låter ju som du precis ha börjat. Lägg ner mer tid på den och kasta upp den här igen.

Håller med om föregånde talare om basen by the way.

Lyssna gärna in dig på The Knifes, Kylie eller nån annan retropop i modern tappning...

Redigerat av pennudd
Link to comment
Dela på andra sajter

Nje! 😏 hmmm... Inte min påse morötter, men den blir ganska gullig, faktiskt med de där ljudena o melodierna. Babymusik är vad det är! 😏 Enformigt oxå.

Den får ett nja av mig, men den är ju bara i skiss-stadie än så länge(hoppas jag). Men det är ju inte omöjligt för dig att rädda den litegranna.

\\Danabacken 😏

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för feedbacken!

Skall jobba vidare på den o återkommer.... 😏!?

Problemet är att jag sitter i ca 10 minuter med en låt...sen får jag en idé till ngt annat...men jag skall försöka ta mig tid till att ändra på denna efter era synpunkter samtidigt försöker jag rädda låten Med livet i behåll.. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...