matspe Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 (edited) Finns det? Gärna med någon form av "gregorian choirs" eller liknande. Sampling eller refill... /M Edited September 6, 2005 by matspe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 Inte gratis, men Sonic Refills Vol. 19: Vocal Textures kostar 199 SEK i Propellerheads webbshop. Kan den passa dig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claes Holmerup Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 http://www.store.precisionsound.net/ har mycket prisvärda och användbara samplingsbibliotek - bl a röster, om det är den typen av röster du är ute efter... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bloke Posted September 6, 2005 Share Posted September 6, 2005 ja du det e bara att söka upp den lokala babtist församlingen och ta med en mikrofon och dyligt och tryck på "rec" den e gratis...kvaliteten beror på hur välvälsingade kören är;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
matspe Posted September 6, 2005 Author Share Posted September 6, 2005 jotack. .. Denna lät ungefär som jag tänkt mig. http://www.soundsonline.com/sophtml/detail...ml?sku=QLVOTAGS Baptistkören är ju billigare... /Mats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted September 7, 2005 Share Posted September 7, 2005 ja du det e bara att söka upp den lokala babtist församlingen och ta med en mikrofon och dyligt och tryck på "rec" den e gratis...kvaliteten beror på hur välvälsingade kören är;) Detta är faktiskt ett bra förslag. Vilken kör lär börja bråka om man ber dem att sjunga fem toner...Det tar tjugo sekunder....Sedan kan man ha skoj, skoj, skoj....Jag ska fan prova 😠 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts