Guest Gaylord Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 Hej. Jag införskaffade mig en Roland U-20 keyboard igår, kan ej spela men skulle vilja ha en "karta"/affisch att ladda ner så jag lär mig ackorden så att jag kan lägga lite "mattor" på några låtar. Sen söker jag efter en manual till dito. Kan nå´n hjälpa mig? Steffe Link to comment Share on other sites More sharing options...
MusicGene Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 längst bak i vispop-böckerna brukar det finnas ackordtabeller till klaviatur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MusicNixon Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 Kolla på Musikakuten under 'Klaviatur'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted September 1, 2005 Share Posted September 1, 2005 (edited) Några av "de stora" synthtillverkarna har lagt ut sina gamla manualer som pdf på hemsidorna, jag tror att Roland är en av dem. Så kolla in roland.com! Annars kan det mycket väl finnas länkar från t.ex. Sonicstate. Edited September 1, 2005 by android Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts