Jump to content
Annons

stöd för rewire?

Guest abnormalbrain

Recommended Posts

Annons

Det stödjer det ja men nu minns jag inte riktigt hur man gjorde. Jag har använt det för ett bra tag sedan.

Prova att skapa en rewire i FL och sätt den på ett mixerspår, öppna sedan reason.

Dom två första kanallerna på audio out i reason gick direkt till rewire kanalen i FL på mixern. Kopplade man sedan in flera kanaler i 3, 4, 5 osv i reason så följde kom dom på efterföljande mixerspår i FL:s mixer.

Nu kan jag ha fel men prova.

Sen kör inte rebirth i FL utan att ha dragit ner mixer regeln i fl ordentligt. Det distar som fan! :rolleyes:

Det stödjer det ja men nu minns jag inte riktigt hur man gjorde. Jag har använt det för ett bra tag sedan.

Prova att skapa en rewire i FL och sätt den på ett mixerspår, öppna sedan reason.

Dom två första kanallerna på audio out i reason gick direkt till rewire kanalen i FL på mixern. Kopplade man sedan in flera kanaler i 3, 4, 5 osv i reason så följde kom dom på efterföljande mixerspår i FL:s mixer.

Nu kan jag ha fel men prova.

Sen kör inte rebirth i FL utan att ha dragit ner mixer regeln i fl ordentligt. Det distar som fan! 😆

har för mig att det inte gick att köra re-wire mellan FL och reason?

Men jag kan ju ha fel också

Jorå det går. Bara jäkligt länge sedan jag gjorde det.