klingis Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 Bläddrade igenom en gammal Sound On Sound-tidning och såg en reklamsida för musik-laptops.. det jag undrar är vad det är för något längst till vänster, någe slags slide-grejer. Aldrig sett det förut..? Ser spännande ut 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest y4r0ze Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 (edited) Jag tycker det liknar Cubase, vet inte vilken version, men tror jag har jobbat med det där nån gång ibland i en Cubase kurs jag gick. Edit: Tada! http://www.computersandmusic.com/images/cu..._screenshot.jpg Är ju t.o.m exakt samma bild...😎 Edited August 18, 2005 by y4r0ze Link to comment Share on other sites More sharing options...
klingis Posted August 18, 2005 Author Share Posted August 18, 2005 Haha sends-amount sliders, fan, jag hoppades att det var nån hemlig liten version av mixern! Där ser man. 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 Haha sends-amount sliders, fan, jag hoppades att det var nån hemlig liten version av mixern! Där ser man. 😳 😉 Som att Charlie Steinberg gjort ett easteregg i Cubase...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts