Jump to content
Annons

Sångare/sångerska Sökes


Armia

Recommended Posts

Tjena!

Jag är en kille på 19 år som som spendarar ganska mycket tid i Cubase och Reason. Jag har ett antal låtar som jag har gjort som jag kanske lägger upp här i forumet på studio men de får avvakta. Jag söker nu en sångare eller sångerska som kan sjunga, då menar jag verkligen kan sjunga. Jag har tänkt producera en låt nåt i stilen med orientaliskt stycke, kanske som Arash eller Antique. Jag har ganska mycket erfarenhet av dansmusik, dvs trance etc. Men jag har även gjort låtar i genren pop, eurodance osv. Jag gjorde en Alcazar remix sist och vissa tycker den är rätt bra, tyvärr får jag inte lägga ut den på studio här (synd), då kunde ni har hört. Låten har jag skickat till Alcazar och jag vet inte vad dom gör med den. Jag söker allstå efter nån som kan sjunga bra och som skriver egna låtar, jag är bara intresserat av att få nåt att göra musik till. Om du är instresserad kan jag göra en bit av låten som jag har tänkt hur det ska låta så kan du lyssna. Kanske nåt i 135 bpm. Som sagt jag gör bara musiken du skriver texten och sjunger. Blir låten bra kan man skicka in den till något skivbolag. Men avsikten med det här projektet är att jag ska söka till musikproducent och behöver därför bifoga egna låtar. Men som sagt blir låten bra kan man alltid skicka till skivbolag.

Jag sitter här hemma med Cubase och Reason vilket duger jättebra för mig. Rösten däremot kan spelas in i en studio. Men det kan man fixa nånstans om du är instresserad. Jag bor i Västerås och även om du bor i Kiruna så spelar det ingen roll, de finns massa sätt samarbeta på. Jag gör låten som en mall, skickar, du går in i studion och spelar in vocals. Enkelt eller om du bor i Västerås eller närheten så hyr jag en studio eller så gör man på samma sätt som med Kiruna grabben.

Bra på sjunga med inte kan hitta producent?

Här är chansen

Mvh Armin

P:S

Redigerat av Armia
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...