eNGIs (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Hej hej ! Någon här som vet vilken av dessa mikrofoner som är bäst: JJlabs C010B eller Studio Projects B1
Ken Kängström Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Vad är skönast, träskor eller tofflor? Smaksak tror jag. Vad ska du spela in för något?
eNGIs (oregistrerad) Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 heheh...🙂 formalera mig lite dåligt... jag ska spela in hiphop låtar , å ja kan inget om micar så ja tänkte att d är värt å försöka fråga här...
Ken Kängström Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 heheh...🙂 formalera mig lite dåligt... jag ska spela in hiphop låtar , å ja kan inget om micar så ja tänkte att d är värt å försöka fråga här... Antar att du ska rappa. Kolla in Claes här på forumet. Han har en suverän micktest-site. Tror att du skulle klara dig utmärkt oavsett vilken du väljer. Iom att du inte har vana av mickar tidigare så kommer du vänja dig vid vilken mick du än köper av dem.
Valdez Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 (redigerat) Har inte testat dem!...har själv en Shure SM 58....men det finns ett micktest i tidningen studio...man kan även ladda ner testet ..och lyssna..det gjorde jag.. 🙂 http://studio.idg.se/tjanster/laddaner/def...sp?editionID=19 Redigerat 2 augusti 2005 av Valdez
tomazopantera Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 Vad är skönast, träskor eller tofflor? Helt klart tofflor... 🙂
Claes Holmerup Postat 2 augusti 2005 Postat 2 augusti 2005 okkej tackar =) ska kolla in claes Oj! Jag slapp tipsa om testsiten själv... 😆🙂 Både B1 och JJLabs-micarna finns i alla fall med, så att du kan jämföra dem... 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.