Osmo Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Mossning pĂ„ eder! Osmo, jo han heter igentligen Kristoffer och kommer frĂ„n frostiga lappland. Spelar för nĂ€rvarande i bandet Aqua - Head som Ă€r ett band med anor frĂ„n 90 -talets början. Idag spelar jag gitarr och sjunger i bandet men pĂ„ 90 -talet spelades det bas och körades. Bandet lĂ„g vilande mellan Ă„ren 97 och 2004. Har idagarna bestĂ€llt ett m-audio 1010Lt kort sĂ„ nu tĂ€nkte jag ge mig in i cubase vĂ€rlden och testa skapa och spela in musik. Har jobbat som Linux administratör sedan 96 och startade eget företag 2001. Ptja, de var vĂ€l lite input iaf đ Nu ska ja ninja-rulla vidare * đ
Neosus Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Tjenah! Fler norrlĂ€nningar hĂ€r pĂ„ forumet. Nice!! đđ
peterthegreat Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Wilkommen Wilkommen. Sade ankan till optimisten. đ
MarÀngen Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 HjÀrtligt vÀlkommen Osmo! Tack för ditt inlÀgg pÄ min trÄd! (Grace-the Weight) /Ulrica
Osmo Postat 10 augusti 2005 TrĂ„dstartare Postat 10 augusti 2005 man bli ju nĂ€sschtan liite rjörd juu đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.