Jump to content
Annons

Goddag!


volvo (oregistrerad)

Recommended Posts

volvo (oregistrerad)

Hej på er!

Jag är ny på forumet och egentligen hör jag kanske inte hemma här eftersom jag mestadels envisas med att använda digitalporta istället för PC. Jag hänger mest på "VS Planet" (http://www.vsplanet.com) som är ett utmärkt forum för alla som sysslar med heminspelning och i synnerhet för dem med en Roland-porta. Jag har en Roland VS1680 som jag har haft i några år nu. Den täcker alla mina behov och jag har producerat mitt bands debutalbum på den.

Jag använder dock PC:n vid mixning (Soundforge) och leker lite med Cubase, Fruityloops och andra PC-program ibland.

Kolla gärna in mitt bands hemsida http://www.eyedrop.nu och lyssna på vad jag har gjort hittills.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag är ny på forumet och egentligen hör jag kanske inte hemma här eftersom jag mestadels envisas med att använda digitalporta istället för PC.

Tjao!!

Tja, om inte annat så kan du ju alltid svara våra frågor angående allt annat musikskapande, som till exempel digitalportor... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

volvo (oregistrerad)
varför heter du volvo då? förutom för att jävlas? 😎 

Jag heter Volvo på VS-Planet för att signalera att jag är gul och blå. Men det behövs ju knappast här eller hur. 😆 Tyckte bara det var smidigt att ha samma namn.

Tack för det varma välkommnandet. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

varför heter du volvo då? förutom för att jävlas? 😎 

Jag heter Volvo på VS-Planet för att signalera att jag är gul och blå. Men det behövs ju knappast här eller hur. 😆 Tyckte bara det var smidigt att ha samma namn.

Tack för det varma välkommnandet. 🙂

Ahh... haha okay 😆

välkommen igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...