ChrisSnyder (oregistrerad) Postat 29 december 2003 Dela Postat 29 december 2003 (redigerat) Tjena, jag heter Chris Snyder och är 23 år gammal. Jag är musikproducent och har gjort lite jobb här o där runt om globen. Proddat lite plattor, varit signad här och där men orkar inte med att vara bunden till nå förlag eller bolag under en längre tid. Så jag jobbar från låt till låt. Har en studio i upplands väsby kolla länkarna här under. hare bra hej //Snyder Redigerat 6 oktober 2005 av ChrisSnyder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Smergo Postat 29 december 2003 Dela Postat 29 december 2003 Jag tycker som såhär, man skall säga och stå för sin åsikt, om man kan backa upp den och att det inte övergår i personangrepp. Samt att det är relevant förstås. Ärlighet och respekt är de två viktigaste sakerna jag tycker man skall ha på ett forum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MrPhonk Postat 29 december 2003 Dela Postat 29 december 2003 Välkommen! Håller med föregående skribent. Kritik är okej, personpåhopp är det inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 december 2003 Dela Postat 29 december 2003 Ödmjukhet kommer man extra långt med. Speciellt som musiker. Glöm inte det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrisSnyder (oregistrerad) Postat 30 december 2003 Dela Postat 30 december 2003 😄 Absolut !! 😎 Jag hoppas att kunna hjälpa lika många här som kanske kan hjälpa mig. Och att mina åsikter blir respekterade som jag respekterar deras. Peace (ärta) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per Boysen Postat 3 januari 2004 Dela Postat 3 januari 2004 Jag hoppas att kunna hjälpa lika många här som kanske kan hjälpa mig. Och att mina åsikter blir respekterade som jag respekterar deras. Självklart ska man hjälpa varandra på ett forum! Jag håller med Chris om att det här forumet har artat sig bra, trots att det är nytt. Att man i viss andra forum går till personangrepp ser jag som en effekt av att det är svårt att skriva så att andra förstår exakt vad man menar (jämfört med att snacka face2face). Som de flesta konflikter beror det bara på missförstånd. När någon framför en "skum" åsikt (enligt ens eget sätt att tänka) så tycker jag man ska fråga "varför då" istället för att gå till attack. Att sitta och skriva till varandra som vi gör här erbjuder ju egentligen ett jättebra sätt att rada upp konkreta bevis för sina åsikter. Att bråka i ett forum är bara klantigt ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chrisB Postat 4 januari 2004 Dela Postat 4 januari 2004 Om jag tycker en programvara suger, så säger jag det ifall nån vill ha en åsikt. Om jag tycker den är underbar, så säger jag det ifall nån vill ha en åsikt. Att stå för att man tycker att en mjukvara/hårdvara suger/suger inte, är bra. Ännu bättre om man kan beskriva _varför_ man anser att det suger/suger inte. "What is food to one man is bitter poison to others." 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 januari 2004 Dela Postat 4 januari 2004 Jag tycker som såhär, man skall säga och stå för sin åsikt, om man kan backa upp den och att det inte övergår i personangrepp. Samt att det är relevant förstås. Ärlighet och respekt är de två viktigaste sakerna jag tycker man skall ha på ett forum. Tyvärr ( eller inte tyvärr, men i detta sammanhanget tyvärr ) så lägger många ner en så stor del av sig själva i sin musik, att kritik emot den blir ett personangrepp. Om jag t ex har gjort en låt där jag har suttit och arbetat arslet av mig och lagt ner hela min själ i melodin och någon sedan kommer och säger att den suger så kommer man nog att ta det som en förolämpning även om låten objektivt sett verkligen låter som en kasettkopierad E-typesingel. Så är det helt enkelt. Dessutom så tycker jag att det är rätt kul med peronangrepp och tjafs. Ajaj, det där borde jag inte ha sagt :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bass Postat 12 januari 2004 Dela Postat 12 januari 2004 Tjenare Chris.. undrade lite vart du tog vägen på VST forumet.. men nu vet ja 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
alexfree Postat 17 januari 2004 Dela Postat 17 januari 2004 Tjena, jag heter Chris Snyder och är 23 år gammal. Jag är musikproducent och har gjort lite jobb här o där runt om globen. Jag säger på en gång att jag kommer säga precis vad mina åsikter är, oavsett vad. Om jag tycker en programvara suger, så säger jag det ifall nån vill ha en åsikt. Om jag tycker den är underbar, så säger jag det ifall nån vill ha en åsikt. Jag blev utkastad från VST Forum för att (EDIT: raderat av moderator) som alla gör där inne bara för han gjort VR Git och de där prylarna. Jag tyckte som många andra att Groove Agent sög pga av de dåliga ljuden och platta programeringarna och det fick jag inte tycka så jag blev utkastad. Medans jag pratade privat med många från forumet och dom tycker oxå att den suger. Detta var bara ett exempel. Jag tycker att ett forum går ut på att man ska säga sina åsiker och vara ärlig, men utan att hitta på något och vara en skitstövel. Men skulle James Hetfield komma in hit och fråga vad vi tycker om ljudet på senaste plattan så skulle jag skriva att jag tycker det suger. Medans många andra skulle smöra säkert, men då går hela iden bort tycker jag med ett forum. Nu har jag sagt mitt .. Skönt med ett riktigt bra forum utan inavel !! //Snyder helt rätt....säg vad du tycker.....förresten, kan man nånstans lyssna på dina musikproduktioner??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 17 januari 2004 Dela Postat 17 januari 2004 tummen upp för ChrisSnyder och hans åsikter 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
the_minstrel Postat 17 januari 2004 Dela Postat 17 januari 2004 Jag tycker som såhär, man skall säga och stå för sin åsikt, om man kan backa upp den och att det inte övergår i personangrepp. Samt att det är relevant förstås. Ärlighet och respekt är de två viktigaste sakerna jag tycker man skall ha på ett forum. Tyvärr ( eller inte tyvärr, men i detta sammanhanget tyvärr ) så lägger många ner en så stor del av sig själva i sin musik, att kritik emot den blir ett personangrepp. Om jag t ex har gjort en låt där jag har suttit och arbetat arslet av mig och lagt ner hela min själ i melodin och någon sedan kommer och säger att den suger så kommer man nog att ta det som en förolämpning även om låten objektivt sett verkligen låter som en kasettkopierad E-typesingel. Så är det helt enkelt. Dessutom så tycker jag att det är rätt kul med peronangrepp och tjafs. Ajaj, det där borde jag inte ha sagt :-) Sen kan man ge ärlig kritik på bra och dåliga sätt. 😉 Fast alla här är förhoppninngsvis lika duktiga på att ge konstruktiv kritik såväl som att ta emot den! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik Karlsson Postat 18 januari 2004 Dela Postat 18 januari 2004 Du säger att du är musikproducent!? Har du egen studio eller hyr du in dig andras studios eller hur gör du? Vilka band/artister har du spelat in? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 18 januari 2004 Dela Postat 18 januari 2004 Det är klart man ska säga vad man tycker och stå för det 😛 ,,, Alla kan ju inte ha samma smak 😉🙂 ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nev Postat 18 januari 2004 Dela Postat 18 januari 2004 har du nån musik upplagd man kan få lyssna på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 31 januari 2004 Dela Postat 31 januari 2004 HiYA 😉 vem thusan är "James Hetfield" ? analoga instrument fram till datorn är bäst 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 3 november 2005 Dela Postat 3 november 2005 Hej! Välkommen Chris Snyder (fräckaste namnet på Forumet?)! Är inte rädd för att tycka tvärsemot - skönt! 😆 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jejje Postat 3 november 2005 Dela Postat 3 november 2005 Jag tycker som såhär, man skall säga och stå för sin åsikt, om man kan backa upp den och att det inte övergår i personangrepp. Samt att det är relevant förstås. Ärlighet och respekt är de två viktigaste sakerna jag tycker man skall ha på ett forum. Tyvärr ( eller inte tyvärr, men i detta sammanhanget tyvärr ) så lägger många ner en så stor del av sig själva i sin musik, att kritik emot den blir ett personangrepp. Om jag t ex har gjort en låt där jag har suttit och arbetat arslet av mig och lagt ner hela min själ i melodin och någon sedan kommer och säger att den suger så kommer man nog att ta det som en förolämpning även om låten objektivt sett verkligen låter som en kasettkopierad E-typesingel. Så är det helt enkelt. Dessutom så tycker jag att det är rätt kul med peronangrepp och tjafs. Ajaj, det där borde jag inte ha sagt :-) Vad är det för fel på E-type nu då helt plötsligt? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 3 november 2005 Dela Postat 3 november 2005 Dagens absolut konstigaste bump. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 3 november 2005 Dela Postat 3 november 2005 Med en sådan öppning vet ju iaf alla att du är här... 😆 Jag tycker att oförskämdhet och simpel provokation är ett verktyg som man inte ska använda om man förväntar sej att bli seriöst bemött. Man kan säja samma sak på många olika sätt... Välkommen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 6 november 2005 Dela Postat 6 november 2005 Välkommen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 november 2005 Dela Postat 6 november 2005 Välkommen i efterskott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 6 november 2005 Dela Postat 6 november 2005 (redigerat) Jag tycker som såhär, man skall säga och stå för sin åsikt, om man kan backa upp den och att det inte övergår i personangrepp. Samt att det är relevant förstås. Ärlighet och respekt är de två viktigaste sakerna jag tycker man skall ha på ett forum. Tyvärr ( eller inte tyvärr, men i detta sammanhanget tyvärr ) så lägger många ner en så stor del av sig själva i sin musik, att kritik emot den blir ett personangrepp. Om jag t ex har gjort en låt där jag har suttit och arbetat arslet av mig och lagt ner hela min själ i melodin och någon sedan kommer och säger att den suger så kommer man nog att ta det som en förolämpning även om låten objektivt sett verkligen låter som en kasettkopierad E-typesingel. Så är det helt enkelt. Dessutom så tycker jag att det är rätt kul med peronangrepp och tjafs. Ajaj, det där borde jag inte ha sagt :-) Vad är det för fel på E-type nu då helt plötsligt? Har det någonsin inte varit fel på E-type? Commin up, commin up.... För övrigt är det lite psykat med de här tokgamla trådarna som ploppar upp ibland. Redigerat 6 november 2005 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 7 november 2005 Dela Postat 7 november 2005 Tjena! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 8 november 2005 Dela Postat 8 november 2005 Hej! Välkommen Chris Snyder (fräckaste namnet på Forumet?)! Är inte rädd för att tycka tvärsemot - skönt! 😄 :musik 🤪 *youve been bumped* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Easy2Hit Postat 10 november 2005 Dela Postat 10 november 2005 LOL! 😉 Välkommen då! (om nån vill höra min åsikt!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.