Jump to content
Annons

Where were my manners...


SMT

Recommended Posts

Höll pÄ att glömma bort att presentera mig...

Jag ska hÄlla det kort - koncist.

Har varit aktiv musiker typ hela mitt liv

1990-2004 i The Crown

2004 - i www.angelblake.com

Är just nu mitt uppe i att starta upp en studio hĂ€r i TrollhĂ€ttan, www.Studio-MT.com

Jag kommer garanterat inte fĂ„ cancer av solen denna sommaren i allafall 😎

Jag vill redan nu tacka er för all hjÀlp jag fÄtt om diverse ljud/hÄrdvaru problem som jag stött pÄ....

Det hÀr forumet hÀrskar fett!!!!

Ok, ha en bra sommar!!!

/Marko

Redigerat av SMT
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

VĂ€lkommen!!

Synd att ni la ner The Crown men va fan allt kan ju inte vara för evigt :rolleyes:

Man mÄste ju passa pÄ att tacka för en av vÀrldens bÀsta lÄtar i alla fall.....DEATHEXPLOSION....vilket jÀvla driv

Hare HĂ„rt!!!!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Tja igen!!! 🙁

Var pÄ Angel Blakes hemsida och lyssnade pÄ "Self-terminate" .......lÄter jÀvligt lovande för framtiden.

SjÀlv lirar jag i nÄgra smÄ projekt med Toxine och Mique frÄn Witchery.....dom lÄnade vÀl eran basse i Crown till nÄgra gig i USA

Redigerat av Rygge
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Tjena Rygge!

Tack som fan!!!!!

Ska börja spela in Angel Blake skivan under sommaren. Det blir det första projektet i studion. Ska bli kul som fan!!

Jo, Magnus gjorde 2 turnéer med Witchery, USA och Japan.

KÀnner egentligen inte dom andra grabbarna, men trÀffar du pÄ Jensen kan du ju hÀlsa den gamle uvern frÄn mig....

Vad Àr det för projekt du har pÄ gÄng med Toxine o Mique?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jensen trÀffar man ju inte sÄ ofta sedan han flyttade till Göteborg....ryktena sÀger att han Àr pÄ vÀg tillbaka till Linköping...vi fÄr vÀl se.

Projektet med M och T Ă€r nĂ„gon typ av Rock-metal troligtvis med döds-sĂ„ng. SvĂ„rt att stoppa in det i nĂ„got fack......Riktig bilĂ„kar-musik Ă€r det i alla fall....svĂ€nger som fan 😛 .Inte direkt vad jag brukar lira men det Ă€r kul som fan. Projektet inkluderar Ă€ven Hubbe frĂ„n nedlagda Denata.

Ska vÀl börja spela in lite smÄtt efter sommaren, fÄr vÀl kasta upp nÄgot smakprov dÄ.

Hare

Redigerat av Rygge
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Postat (redigerat)

OK RÅ!!!!

InsÄg stavfelet!!!

Skyller helt klart pĂ„ vĂ€rmeböljan 🙁

Redigerat av SMT
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 1 mĂ„nad senare...

Nu Àr Àntligen studion klar!!!

Första inspelningen i studion blir Angel Blakes (www.angelblake.com) debut platta.

Spana in!!!

www.studio-mt.com

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...