Jump to content
Annons

Handla studioprylar i Deutchland


Magus

Recommended Posts

Jag sitter som bäst i begrepp att köpa aktiva monitorer till studion. Ett par alternativ jag funderat på är Tannoy Reveal A, Behringer Truth 2031 A och Phonic P8A. Kollar MB och finner Behringarna till det facila priset av 5918 paret. Kollar sedan Thomann och hittar samma lådor för 3080 sek paret inkl moms. Har jag missat nåt? Eller är Tyskland det förlovade landet? Har någon erfarenhet av tysk postorder? Jag är förvirrad. Varför handlar inte alla där isåfall? 😉

Är det dessutom nån som har erfarenhet av tidigare nämnda monitorer och har lust att dela med sig så vore det snällt. 😄

Redigerat av Magus
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag har handlat några gånger hos Thomann. Bara bra erfarenheter av dem. Lite mer strul med svenska posten, avin har försvunnit någon gång, men vet man var paketet borde komma så kan man ringa o kolla. Det är mig veterligen inga konstigheter med Thomann, priserna beror nog på att de har stor omsättning och låga marginaler.

Gunnar

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här var knäppt. Förmodligen har jag blivit helt mosig i hjärnan. Nyss när jag kollade Musikbörsen så var det det priset på 5000 nånting som stod. Och nu hittar inte länken igen. Nåja får väl sova en natt på saken 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...