Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Jag vet! Kebabhuset!!!

Seriöst, pazo, jag väljer att fråga dig, är det nyttigt med 2 kebabtallriker om dagen? (ja, det är nu mitt bakissnack börjar ric)

Jag tror inte att det är helt nyttigt. Fast om du äter med ris och inte pommes är det nog rätt lugnt. jag menar, mycket sallad. Men jag är inte helt bekväm med kebabkonceptet. Hela maträtten bygger ju på att köttet står framme i rumstemperatur i flera timmar och blir sakta uppvärmt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag vet! Kebabhuset!!!

Seriöst, pazo, jag väljer att fråga dig, är det nyttigt med 2 kebabtallriker om dagen? (ja, det är nu mitt bakissnack börjar ric)

Jag tror inte att det är helt nyttigt. Fast om du äter med ris och inte pommes är det nog rätt lugnt. jag menar, mycket sallad. Men jag är inte helt bekväm med kebabkonceptet. Hela maträtten bygger ju på att köttet står framme i rumstemperatur i flera timmar och blir sakta uppvärmt.

Jag har hört många saker ikväll. Och det där var fan den bästa! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Mornel! Är du vaken? 🙂 Vad har du gjort ikväll?

Visst är jag vaken.

Först ölade jag med några kursare, sen såg jag och min gode vän Tor på sista halvtimmen av Sagan om Ringen innan vi möttes över ett par matcher Starcraft i nätverk 😛

Nu simultanläser vi bloggar på varsin dator.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Mornel! Är du vaken? 😛 Vad har du gjort ikväll?

Visst är jag vaken.

Först ölade jag med några kursare, sen såg jag och min gode vän Tor på sista halvtimmen av Sagan om Ringen innan vi möttes över ett par matcher Starcraft i nätverk 🙂

Nu simultanläser vi bloggar på varsin dator.

Fetingläs bloggar, det är bra! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet! Kebabhuset!!!

Seriöst, pazo, jag väljer att fråga dig, är det nyttigt med 2 kebabtallriker om dagen? (ja, det är nu mitt bakissnack börjar ric)

inte så nyttigt nej 😆

Skulle du dessutom vara student så skulle de vara ännu billigare å köpa i kebabhause så då skulle du leva farligt...

Men äh! vem bryr sig om det är så nyttigt! Gott är de i vilket fall! Och vem bryr sig ifall köttet hänger ute hela dagen!? De är ju ändå gott 😆

hahahah!

(Ja de är nu mitt "efterfyllesnack" börjar 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Gödd middag!

Hur står det still? :rolleyes:

Rombo, glöm inte att recensera på http://www.alltomkebab.se 🙁

Jag blir tårögd. För några år sedan hade jag en idé. Den gick ut på att åka runt i hela Sverige och käka en kebabtallrik på alla ställen som finns i landet. Sen bestämma sig för vilket ställe som var bäst, och sen skulle dom kunna marknadsföra sig som Sveriges bästa kebabställe, och jag skulle få massa pengar som tack. Men sen... öhm.. Kom jag på att det inte alls är en sån bra idé. Den är lite långsökt.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Chips är gott. Jag tror att jag har lite Sourcream & Onion i ett skåp i köket.

Chips är fett. Jag har lite S C & O kvar där nere.

God morgon allihopa förresten!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

jag vill ju ha coke!

alltså konsum borde ha öppet på natten, så man kan handla grejer till bakissöndagen när man ändå är ute och yrar på lördagen, för inte fan pallar man gå dit nu? nollor

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag har ett nattöppet 7-Eleven ett kvarter bort 🙁

fan vad mysigt :rolleyes: mitt konsum öppnar 9. sen är det statoil på västerleden (måste ha skjuts för att ta sig dit), dom har öppet dygnet runt året runt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tentan gick inte så himla bra på tentan 🙁

Är lite skraj att jag inte blev godkänd. Men men, det får jag se om tre veckor.

Undertiden har du nog annat att oroadig för. Sådant som du kan påvärka kanske. Om du blir godkänd eller inte märker du så småningom. Men vad är det som säger att du int blir det. Att vara orolig såhär strax efteråt är väll bara naturigt, eller? 🙂

Jo, men det gick rätt kasst. Fast sen tog jag och lite kursare ett par öl och nu har jag spelat Starcraft så nu är jag på bättre tumör 🙂

😎 Starcraft!! 😎 Det var längesedan jag spelade! :rolleyes:

Bästa spelet!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Nu är min chips slut. Jag vill ha mer chips. Och massa coke. Men har bara 16 kronor.

Jag har treåsar i skafferiet! De säljer Två för 30kr häea just nu! :rolleyes:

Du kan ju svänga förbi hos mig om du vill! 😎

Hö hö hö. Jävlar vad fyndig man kan vara då 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Men tja!

Gissa vad jag äter nu!?

CHIPS 🙁

De är de första jag äter idag, räknas det som frukost då? 😉

Fan va bra å ha statiol på andra sidan gatan...köpte ju chipsen "på väg" hem igår klockan 3.30 😉

Japp, det räknas som frukost. Chips var också det första jag käkade idag.

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...