Jump to content
Annons

Tjohoo! :)

Recommended Posts

atac7k (oregistrerad)
Postat

Tja!

Daniel heter jag, bor för nuvarande i Malmö men kommer ursprungligen ifrĂ„n Olofström. Hittade detta forumet lite sĂ„ dĂ€r pĂ„ mĂ„fĂ„ och tyckte det verkade intressant. Har sjĂ€lv pysslat med musik till och frĂ„n sedan drygt 10 Ă„r tillbaka. Min inriktning har alltid varit elektronisk dansmusik, allt ifrĂ„n kommerciell euro till trance, club, house etc, fast jag lyssnar pĂ„ all sorts musik, bara den Ă€r bra som jag brukar sĂ€ga 😄.

Nuförtiden arbetar jag mest med Reason, sen lite andra plugs osv. Har planer pÄ att försöka bygga en studio sÄ fort man fÄr rÄd (om man nu fÄr det) sÄ att man har tillgÄng till att lÀgga sÄng osv.

Vill du veta hur det kan lÄta?, besök mitt dansprojekt:

http://atac7k.cjb.net

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Tja!

Postat

Malmö, Reason, Club, House, Dance... lĂ„ter som du skulle kunna kvala in pĂ„ Dumb Dans nĂ€tlabel www.bevlarmusic.com. 😛

VÀlkommen hit och vÀlkommen till vÄr nÀsta IRL i Lund/Malmö. NÀr f-n nu den blir...

Postat

Tjenare!

Postat

Hej, hopp och vÀlkommen!

atac7k (oregistrerad)
Postat

Tack för ert varma vÀlkomnande *Bockar och Bugar*

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.