Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Shit vilka grejer dom har där alltså!

Hittade av en ren slump ett par aktiva Event 20/20 Bas som stått i Tretows studio.

Listpris ligger 12-13 000:- paret.

Dom sålde ett par för 3800:-!!!!

så jag är sådär lagomt nöjd 😉, vilken stereobild dom har och vad mycket man missade med sina Behringer 2031A.

Måste bara tipsa alla här att dra dit och försöka hitta fynd! 🙂

/Micke

Annons
Postat (redigerat)

De är sålda! 😆

Edit: Eller vänta... 😉 Nu fattar jag, det var du som slog till alltså. Det var jag som gratulerade dig. Då har vi alltså träffats IRL! 🙂

Redigerat av joachime
Postat (redigerat)

Såg förresten att de reade ut en Kronauer AD/DA-omvandlare för 4900:-

Jag är osäker på om det är 8 eller 16-kanalsmodellen. Hur som helst är det ett kap om man letar bra AD/DA-omvandling i ADAT-format.

Edit: För att svara Jazzman. De säljer ut allt som ligger utanför 4Sounds sortiment. 4Sounds ska bli musikaffärernas motsvarighet till McDonalds. Samma sortiment och priser i varje affär. Ett sätt att konkurrera med de stora onlinebutikerna i Europa.

Redigerat av joachime
Elvlis (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jag gissar på omorganisering!(?) samt glatt sommar-humör! Var där i förrgår, en hel del godis och på nattrean var

det tydligen rena rama julafton med saker & ting såsom Studio Projects VTB-1 för 500:- och annat "bortskänkes" 😉!

Postat
De är sålda! 😆

Edit: Eller vänta... 😉 Nu fattar jag, det var du som slog till alltså. Det var jag som gratulerade dig. Då har vi alltså träffats IRL! 🙂

haha! 😆 jaha ... vem av dom va du?

mörkhårig eller blond? 😆

kul att träffas ändå 😆

vilket jävla pris alltså! 😆

Postat (redigerat)

Jag var/är den mörkhårige (ungefär lika mycket hår som min avatar).

Håller med om att det var ett bra pris. Jag tycker dom monitorerna funkar riktigt bra att mixa pop/rock i. Deras starkaste sida är ett tydligt lägre mellanregister (absolut inte för tydligt).

Ett annat tips på rean. De säljer ett beggat Lexicon Alex för 500:-. Det är ett budget-reverb från tidigt 90-tal. Begränsat antal parametrar att justera, men användbara algoritmer (som låter Lexicon).

Edit: förtydligade

Redigerat av joachime
Postat
Edit: För att svara Jazzman. De säljer ut allt som ligger utanför 4Sounds sortiment. 4Sounds ska bli musikaffärernas motsvarighet till McDonalds. Samma sortiment och priser i varje affär. Ett sätt att konkurrera med de stora onlinebutikerna i Europa.

Ah. Får hoppas på billigare priser dårå..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.