Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja ba.

Jag har fÄtt ett antal papper frÄn en producentutbildning ang wavespluggar. Det Àr ganska basic. Det handlar om vilka pluggar och snabba presets du kan göra för att fÄ en bra mix.

Jag delar gÀrna med mig av dessa. Jag mÄste bara skanna dom först. Det handlar om LeadsÄng,Körer, Bas,FX/drums,Elgitarr och Demomastring... Har ni tips pÄ hur jag kan lÀgga in dom pÄ forumet? Jag e inte sÄ bra pÄ detta med datorer, men inte handikappad. Jag kan lÀgga dom pÄ min hemsidan eller maila dom till er som e intresserade.

Förslag???

Jimmy (JIM)

Annons
Postat

LÄter fint. LÀgg dom pÄ din hemsida Àr mitt förslag, och slÀng upp lÀnkarna hÀr.

Och kolla att det Àr lagligt dessutom...copyright?

Postat
Tja ba.

Jag har fÄtt ett antal papper frÄn en producentutbildning ang wavespluggar. Det Àr ganska basic. Det handlar om vilka pluggar och snabba presets du kan göra för att fÄ en bra mix.

Jag delar gÀrna med mig av dessa. Jag mÄste bara skanna dom först. Det handlar om LeadsÄng,Körer, Bas,FX/drums,Elgitarr och Demomastring... Har ni tips pÄ hur jag kan lÀgga in dom pÄ forumet? Jag e inte sÄ bra pÄ detta med datorer, men inte handikappad. Jag kan lÀgga dom pÄ min hemsidan eller maila dom till er som e intresserade.

Förslag???

Jimmy (JIM)

Möjligt att du fĂ„tt dom frĂ„n Kulturama? 🙂

Exakt dom papprena har jag ocksÄ hemma nÀmligen =)

Postat (redigerat)

LĂ€gg dem pĂ„ din hemsida,ett bra förslag 🙂

Ps:Snygg hemsida du har föresten 🙂

Redigerat av Zando
Postat

Toppen 😎 ska bli intresant att lĂ€sa det 🙂

Postat

JÀttebra initiativ, Jim! Jag röstar pÄ Dig som "Veckans Forumskompis" EFTER att Du lagt in dem pÄ Din hemsida! Tack!

Postat

HallÄ Boys

Jag har skannat dom. Jobbar i norge sĂ„ jag kan lĂŠgga in dom fĂžrst pĂ„ tisdag. Återkommer med lĂŠnk. Det ĂŠr inte skyddat material...Men ganska bra faktiskt

Postat (redigerat)

http://www.jimmynordstrand.se/waves.htm

HÀr e trÄden som ni kan hÀmta wavespapprena som jag fick. Jag e ingen hacker sÄ jag vet inte om jag lagt in dom i rÀtt format. Nu Àr det .jpg men nÀr jag skulle prov-printa sÄ kom inte hela bilden med. Men det kan ni sÀkert bÀttre Àn jag.Kanske en printer instÀllning. Kanske funkar det om man sparar dom pÄ burken och sedan printar. Jag ska snacka med regeringen hÀr hemma. Hon har koll pÄ detta...Om nÄn av er kan detta sÄ kan ni bara lÀnka till en ny trÄd om ni kan lÀgga in dom bÀttre :-)

Kvaliteten kan se dÄlig ut men öppna i helskÀrm sÄ blir det kanon..

HĂ„ll till godo 😄

Jimmy

Redigerat av jim
Postat

Tack! Men jag mÄste sÀga att det jag tittat pÄ hittils gör mig lite besviken...

"Öppna C4 och vĂ€lj preset xxxx"

Jag hade hoppats pĂ„ lite info om hur man ska tĂ€nka nĂ€r man pillar pĂ„ reglagen... 😕

Postat
Jag hade hoppats pĂ„ lite info om hur man ska tĂ€nka nĂ€r man pillar pĂ„ reglagen... 😕

Mmm... Det var mer "sÄ hÀr stÀller du in vÄr schyssta mall" istÀllet för guide...

Postat
Jag hade hoppats pĂ„ lite info om hur man ska tĂ€nka nĂ€r man pillar pĂ„ reglagen...  😄

Mmm... Det var mer "sÄ hÀr stÀller du in vÄr schyssta mall" istÀllet för guide...

StĂ€mmer. Men de som Ă€r helt fĂ€rska kanske kan fĂ„ lite hjĂ€lp. Detta Ă€r ju bara grundinstĂ€llningar. sen mĂ„sta man leka lite sjĂ€lv...Allt Ă€r inte gratis i livet 😕

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.