jim Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 Tja ba. Jag har fÄtt ett antal papper frÄn en producentutbildning ang wavespluggar. Det Àr ganska basic. Det handlar om vilka pluggar och snabba presets du kan göra för att fÄ en bra mix. Jag delar gÀrna med mig av dessa. Jag mÄste bara skanna dom först. Det handlar om LeadsÄng,Körer, Bas,FX/drums,Elgitarr och Demomastring... Har ni tips pÄ hur jag kan lÀgga in dom pÄ forumet? Jag e inte sÄ bra pÄ detta med datorer, men inte handikappad. Jag kan lÀgga dom pÄ min hemsidan eller maila dom till er som e intresserade. Förslag??? Jimmy (JIM)
milton Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 LÄter fint. LÀgg dom pÄ din hemsida Àr mitt förslag, och slÀng upp lÀnkarna hÀr. Och kolla att det Àr lagligt dessutom...copyright?
lavrell Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 Tja ba. Jag har fĂ„tt ett antal papper frĂ„n en producentutbildning ang wavespluggar. Det Ă€r ganska basic. Det handlar om vilka pluggar och snabba presets du kan göra för att fĂ„ en bra mix. Jag delar gĂ€rna med mig av dessa. Jag mĂ„ste bara skanna dom först. Det handlar om LeadsĂ„ng,Körer, Bas,FX/drums,Elgitarr och Demomastring... Har ni tips pĂ„ hur jag kan lĂ€gga in dom pĂ„ forumet? Jag e inte sĂ„ bra pĂ„ detta med datorer, men inte handikappad. Jag kan lĂ€gga dom pĂ„ min hemsidan eller maila dom till er som e intresserade. Förslag??? Jimmy (JIM) Möjligt att du fĂ„tt dom frĂ„n Kulturama? đ Exakt dom papprena har jag ocksĂ„ hemma nĂ€mligen =)
Zando Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 (redigerat) LĂ€gg dem pĂ„ din hemsida,ett bra förslag đ Ps:Snygg hemsida du har föresten đ Redigerat 9 juni 2005 av Zando
wonderboy Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 JÀttebra initiativ, Jim! Jag röstar pÄ Dig som "Veckans Forumskompis" EFTER att Du lagt in dem pÄ Din hemsida! Tack!
ViktorDenStore Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 Och kolla att det Ă€r lagligt dessutom...copyright? Ăh... đł SĂ„nna petitesser đ Ska bli kul att lĂ€sa för övrigt ... det tackar vi för, Jim đ
jim Postat 10 juni 2005 TrÄdstartare Postat 10 juni 2005 HallÄ Boys Jag har skannat dom. Jobbar i norge sÄ jag kan lÊgga in dom fÞrst pÄ tisdag. à terkommer med lÊnk. Det Êr inte skyddat material...Men ganska bra faktiskt
jim Postat 13 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 13 juni 2005 (redigerat) http://www.jimmynordstrand.se/waves.htm HĂ€r e trĂ„den som ni kan hĂ€mta wavespapprena som jag fick. Jag e ingen hacker sĂ„ jag vet inte om jag lagt in dom i rĂ€tt format. Nu Ă€r det .jpg men nĂ€r jag skulle prov-printa sĂ„ kom inte hela bilden med. Men det kan ni sĂ€kert bĂ€ttre Ă€n jag.Kanske en printer instĂ€llning. Kanske funkar det om man sparar dom pĂ„ burken och sedan printar. Jag ska snacka med regeringen hĂ€r hemma. Hon har koll pĂ„ detta...Om nĂ„n av er kan detta sĂ„ kan ni bara lĂ€nka till en ny trĂ„d om ni kan lĂ€gga in dom bĂ€ttre :-) Kvaliteten kan se dĂ„lig ut men öppna i helskĂ€rm sĂ„ blir det kanon.. HĂ„ll till godo đ Jimmy Redigerat 13 juni 2005 av jim
android Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Tack! Men jag mĂ„ste sĂ€ga att det jag tittat pĂ„ hittils gör mig lite besviken... "Ăppna C4 och vĂ€lj preset xxxx" Jag hade hoppats pĂ„ lite info om hur man ska tĂ€nka nĂ€r man pillar pĂ„ reglagen... đ
Linus Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Jag hade hoppats pĂ„ lite info om hur man ska tĂ€nka nĂ€r man pillar pĂ„ reglagen... đ Mmm... Det var mer "sĂ„ hĂ€r stĂ€ller du in vĂ„r schyssta mall" istĂ€llet för guide...
jim Postat 14 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 14 juni 2005 Jag hade hoppats pĂ„ lite info om hur man ska tĂ€nka nĂ€r man pillar pĂ„ reglagen... đ Mmm... Det var mer "sĂ„ hĂ€r stĂ€ller du in vĂ„r schyssta mall" istĂ€llet för guide... StĂ€mmer. Men de som Ă€r helt fĂ€rska kanske kan fĂ„ lite hjĂ€lp. Detta Ă€r ju bara grundinstĂ€llningar. sen mĂ„sta man leka lite sjĂ€lv...Allt Ă€r inte gratis i livet đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.