Jump to content
Annons

Förnya prenumeration,


Jonte

Recommended Posts

Tjenare!

Denna tråden kanske är lite missplacerad, men tyckte att den nog passar bäst in här i alla fall? 😄

Egentligen är det bara ett påpekande, som kanske redan är påväg att åtgärdas.

Jag har precis förnyat min prenumeration av tidningen, la in betalningen nu i morses 🙂 Ingen tvekan där.. Men på lappen som talar om vad man får för pengarna talas det varmt om den medföljande CD:n... Som inte längre följer med? 😉

Sen huruvida det är rätt att CD:n inte följer med diskuteras ju redan i en annan tråd: här

I övrigt, tack för en bra tidning, som alltid 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Är det så att det skickas påminnerlser till prenumeranter med erbjudande om förnyad prenumeration? Jag minns inte riktigt själv när det är dags för mig att förnya min prenumeration. Dock vet jag att det måste vara under sommarmånaderna som ett dylikt reklamutskick eller en påminnelse borde delgivas mig. För att inte riskera att missa något nummer vill man ju vara förberedd i god tid, så att säga. Även om jag aldrig hinner skapa någon musik är tidningen i alla fall ett sätt att behålla livlinan till musikskapandet, inbillar jag mig. Nej, nu måste jag lägga minstingen 🙂.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå, jag fick ett erbjudande om 11+1 nummer...

Betalade in det idag som sagt.. Fick även senaste numret så det är väl i tillräckligt god tid 🙂 Fick fakturan för några veckor sen tror jag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...