Erik dP Postat Söndag kl 12:43 Postat Söndag kl 12:43 (redigerat) ...Lite putsande i veckan... (Egen låt givetvis.) Redigerat Söndag kl 16:29 av Erik dP 3
Erik dP Postat Söndag kl 16:36 Trådstartare Postat Söndag kl 16:36 2 timmar sedan sa slejnard: Bra Erik! Snygga harmonier. 👍 Tackar! Jag dubblerar sångspåret och använder Melodyne (som just nu kostar €25 för enklaste varianten) och placerar vissa passager typ en ters upp, och vissa ner eller med en egen melodi. Sedan lägger jag detta sångspår några dB lägre i ljudvolym, i detta fall 5dB. 1
Discipuli Postat Söndag kl 17:33 Postat Söndag kl 17:33 Särskilt Stark refräng. Bra låt. Är det EZkeys produktion?
Erik dP Postat Söndag kl 18:39 Trådstartare Postat Söndag kl 18:39 59 minuter sedan sa Discipuli: Särskilt Stark refräng. Bra låt. Är det EZkeys produktion? Tackar! EZkeys har använts på ett spår, med Studio Grand-expansionen. Sedan är det sju spår med olika gratis-instrument från Spitfire. Dvs blås och stråkar. 1
ONSatan Postat Måndag kl 09:42 Postat Måndag kl 09:42 (redigerat) Snyggt! Rakt igenom svinsnyggt! Hatten av! 👏 (Det enda jag skulle vilja ändra är lite högre sång) Redigerat Måndag kl 09:43 av ONSatan 1
Peter Roos Postat Tisdag kl 16:39 Postat Tisdag kl 16:39 (redigerat) Vackert Erik! Du har en fascinerande och väldigt personlig röst, och grymt bra låt. Saknar ett fagottsolo, eller nåt, som outro kanske. Typ: repetera slutet en gång till...lite kort, tycker jag. Redigerat Tisdag kl 16:45 av Peter Roos 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.