Jump to content
Annons

Vilket lag är det som gäller?


ThomasJ

Recommended Posts

Annons
musik (oregistrerad)

Hej!

? ? < ?? Va... nu ... 😄 ...varför blev det... så???

Alltså,... 🙂 varför kom de där.... 😛😲 ...orden och ..... 😳 klamrarna med?? liksom.... 🥰 Hur kunde det bli så.... 😆 Vad ska det .... 😎 : vara bra för??

 

🙂

 

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man nu blir avtvingad att replikera i denna tråd, och kan göra sin röst hörd bland alla huliganer som med stora bokstäver för fram olika lag, så skulle jag vilja slå ett slag för Ohms lag.

U = R·I

Betänk att utan Ohms lag så skulle ditt utövande av elektronisk och av elektricitet förstärkt musik vara av noll och intet värde.

Jag tycker vi lägger ner denna diskussion nu, släpper järnrören och basebollträet, kaststjärnorna och karatepinnarna, vi fattar varandras händer och bekänner oss till Ohms lag. Närhelst någon frågar om lag än här än där så svarar vi, att vi alla är hängivna fans till Ohms lag.

Hackeman tar fram Logon som vi broderar på våra pikétröjor, Hammagrella skriver en hyllningssång. Eftersom alla här håller på samma lag måste Oms lag vara ett samlag, dvs ett lag för alla oss tillsammans som för oss samman.

GÖREN ICKE MOTSTÅND ! SÄLLEN EDER TILL OHMS LAG ! ! N U ! ! ! ! ! ! ! !

🥰🙂

Det här var fan det bästa jag läst på länge!!

Link to comment
Dela på andra sajter

P=U*I Mer effekt åt folket!! (för musiker toprde denna lag vara bättre än herrn Ohms?) I övrigt gäller:

HBK.gif

Toppen är vårat HBK!

HBK.gif

Lär dig krypa, lär dig gå, lär dig älska HBK!

HBK.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...