slejnard Postat 23 maj Postat 23 maj (redigerat) Hej! 👋 Tar gärna feedback och tips på denna nyinspelade låt från 2019. Både på arr och mix. Originalet blev inte särskilt bra så jag hoppas kunna överträffa den inspelningen med råge! Är den för bastung? Sur? Handlar om en fisketur… Fishing Time. Indie rock kanske. EDIT: NY VERSION med stabilare bas och lite annat.. visslingar bla. Redigerat 5 juni av slejnard La till titel
Jeffaklumpen Postat 23 maj Postat 23 maj Väldigt härlig låt! Mixen låter kanonbra i mina öron, inget som sticker ut direkt utan allt hörs och är behagligt för öronen. Riktigt snyggt! 1
slejnard Postat 24 maj Trådstartare Postat 24 maj 15 timmar sedan sa Jeffaklumpen: Väldigt härlig låt! Mixen låter kanonbra i mina öron, inget som sticker ut direkt utan allt hörs och är behagligt för öronen. Riktigt snyggt! Tack! Kul att du gillar den och att mixen låter bra.
Jonatan Lundin Postat 4 juni Postat 4 juni Låter kanon överlag. Det enda jag reagerade på är harmonin vid ackordbyte ett (andra svängen med "na-nana-na...). Det låter disharmoniskt; kanske basen ska ta en annan ton? 1
slejnard Postat 4 juni Trådstartare Postat 4 juni 1 timme sedan sa Jonatan Lundin: Låter kanon överlag. Det enda jag reagerade på är harmonin vid ackordbyte ett (andra svängen med "na-nana-na...). Det låter disharmoniskt; kanske basen ska ta en annan ton? Tack Jonatan! Tror jag ska spela om basen då det är fler än du som påpekat detta. Bra att du uppmärksammade det. 🤘🏻
slejnard Postat 5 juni Trådstartare Postat 5 juni Nu har jag spelat om basen, vässat mixen och lagt ny gitarr plus vissling. Sitter det nu?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.