Fidden Postat 4 april Postat 4 april Ska försöka flasha en smartplug, men än så länge har jag inte lyckats löda fast en enda kabel på kortet.
CHAE Postat 4 april Trådstartare Postat 4 april 50 minuter sedan sa Fidden: Ska försöka flasha en smartplug, […] DoL’s kommentar incoming in 3…2…1
CHAE Postat 4 april Trådstartare Postat 4 april 4 timmar sedan sa Fidden: Lysande. Självlysande? Indeed!
Fidden Postat 4 april Postat 4 april Det funka! Nu ser jag alla mina sonoff i home assistant och inget moln använder jag. 2
Dark Of Light Postat 4 april Postat 4 april Eller ja... alltså.... Det är itne jag som är väder ansvarig längre, Lusse har tagit över.
Dark Of Light Postat 4 april Postat 4 april Alltså, jar har så mycket annat att grejsa med med tanke på världsläget dåråh´.
Dark Of Light Postat 4 april Postat 4 april 5 timmar sedan sa CHAE: DoL’s kommentar incoming in 3…2…1 Äh, vem har inte flashat någon gång på fyllan!?
CHAE Postat 5 april Trådstartare Postat 5 april Nej men dåså. Då befinner vi oss snart i djup armod😥 1
Dark Of Light Postat 5 april Postat 5 april S☀️ligt värre! Bytte däck med mig själv. Btw, har jag berättat att kaffet är gratis i helvetet?
slejnard Postat 5 april Postat 5 april Saknar jobbet. Där var det också gratis kaffe. Vem vet jag kanske var i helvetet?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.