slejnard Postat 13 mars Postat 13 mars Pruttin kan torka sig i röva och det slutar aldrig komma skit!
Fidden Postat 13 mars Postat 13 mars 79! Mitt födelseår. Jag är således 1945 år gammal. Jag föddes ur askan från ett brinnande pizzaberg.
Dark Of Light Postat 13 mars Postat 13 mars Norrmännen är hopplösa. Bokstavligt talat. 12 minuter sedan sa Fidden: 79! Mitt födelseår. Jag är således 1945 år gammal. Jag föddes ur askan från ett brinnande pizzaberg. Varsågoth!
CHAE Postat 13 mars Trådstartare Postat 13 mars 2 timmar sedan sa Fidden: 79! Mitt födelseår. […] Du och jag, Fidden. Du och jag. 🖤🖤🖤
Fidden Postat 14 mars Postat 14 mars Undrar hur mycket det väger... Eller det kanske fraktas vidare på båt?
Dark Of Light Postat 14 mars Postat 14 mars 1 timme sedan sa Fidden: Undrar hur mycket det väger... Eller det kanske fraktas vidare på båt? Inte nog med det, den har gått igenom tullen. Själv? Rör det sig om ett AI paket som utvecklat en eget medvetande, gamla (utgångna?) matvaror eller ett djur med kraftig benstomme? Frågor... frågor...
slejnard Postat 15 mars Postat 15 mars Hotellfrukost å hotellmiddag å Coopsnacks dessemellan. 😋 Vi är i Skellefteå å förlustar oss. Ett av sambons barnbarn spelar hockeycup med den äran. Kul göra nå annat. 1
Dark Of Light Postat 15 mars Postat 15 mars 6 minuter sedan sa slejnard: Hotellfrukost å hotellmiddag å Coopsnacks dessemellan. 😋 Vi är i Skellefteå å förlustar oss. Ett av sambons barnbarn spelar hockeycup med den äran. Kul göra nå annat. Lysande mannen! Hoppas ni har så roligt det bara går, det låter trevligt det där!!! 👍 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.