CHAE Postat 11 mars Trådstartare Postat 11 mars 26 minuter sedan sa Micke H: Bara bra, tackar som frågar. 🙂 Hur är det själv? Kul, kul! Det är bara bra med mig. Jobbar mycket men är nöjd ändå. 26 minuter sedan sa Micke H: Trots att jag inte hänger här så ofta längre så lever wub, akffe och pangkakor kvar i mitt ordförråd. Aaaw XD
Micke H Postat 11 mars Postat 11 mars Hur är det med er andra? Jag ser er iallafall på Fisbok lite då och då. :D
slejnard Postat 11 mars Postat 11 mars Jo det knallar å småspringer. Käkat lite lite apelsin så att. Lyssnar på mix tävling.
Dark Of Light Postat 11 mars Postat 11 mars 1 timme sedan sa Micke H: Hur är det med er andra? Jag ser er iallafall på Fisbok lite då och då. 😄 Tjong mannen! Ja jag säger som CHAE, mycket jobb, no play men det funkar.
slejnard Postat 11 mars Postat 11 mars Lite jobb mycke play å rec. Klagar inte mer än på alla maktgalna despoter.
CHAE Postat 12 mars Trådstartare Postat 12 mars Intressant Det här sätter ju helt andra (och definitivt tyngre) resurser i rullning. 1
Dark Of Light Postat 12 mars Postat 12 mars Redan? Känns som om saker sätts i rullning väl sent. Bättre än aldrig förstås...
Neosus Postat 12 mars Postat 12 mars Det blir sääääkerligen sålt till Kina och DÅ får alla flytta dit istället...
Fidden Postat 13 mars Postat 13 mars On 2025-02-08 at 12:33 sa Fidden: Min döende paprika har fått några veckors ljusterapi och har börjat visa livstecken. Första paprikan är redan på g 😯 1
CHAE Postat 13 mars Trådstartare Postat 13 mars 12 timmar sedan sa Analogfreak: Det skulle inte förvåna mig om det säljs till Kina. Den farhågan har redan lyfts på nyheterna i dag. Vad ska säljas till Kina? Farhågan eller Nyheterna? Säljer man däremot allt till Kinna blir det bättre, tror jag.
Fidden Postat 13 mars Postat 13 mars Varför skulle Kiruna vilja köpa fabriken? De har väl redan fått nog av ihåliga investeringar? 2
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.