slejnard Postat 15 februari Postat 15 februari Just nu sa Dark Of Light: Har jag rätt, har jag fel, va, va, va? Du har såklart rätt.
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari Ja, lite bättre sång leverans än i 2:a versionen där så...
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari Just nu sa Fidden: Behövs bara lite mer intressant scenshow Ja, den här killen är tydligen känd för sina extravaganta scenkläder och show så det förvånar mig lite att det är så återhållet. Nåja, tid och pengar...
slejnard Postat 15 februari Postat 15 februari Vem sjunger nu då? Det var den tystaste sångerskan hittills.
Dark Of Light Postat 15 februari Postat 15 februari 1 minut sedan sa slejnard: Kanske har för låg volym på tvn 🤔 Ibland. När volymen är låg. Hjälper det att höja den. Inte TVn alltså utan volymen.
Fidden Postat 15 februari Postat 15 februari 34 minuter sedan sa Fidden: Det bör stå mellan greken, wiki och den lila dockan? Denna veckan hade jag rätt iallafall... Men jag tjuvkikade på oddsen.
Neosus Postat 15 februari Postat 15 februari Den där inte så jävla dum! Låten alltså! Jävlarr... vilken zy... Låt menar jag!
slejnard Postat 15 februari Postat 15 februari 21 minuter sedan sa Fidden: Det är nån hello mello grej, barnprogram Jo såg det sen. Duktig ändå! 15 bast.
Analogfreak Postat 15 februari Postat 15 februari (redigerat) Dags för ägg Redigerat 30 mars av Analogfreak Bättre låt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.