Dark Of Light Postat 23 minuter sedan Postat 23 minuter sedan Kan inte låta bli att skratta varje gång jag ser de där 4 "postade bilder" här till höger (när man inte använder mobil). Nu är det CHAEs CD omslags gif, min kökstimer, Slejs stand-up och vad som ser ut att vara Leif GW. Vilken ska bort?
Fidden Postat 23 minuter sedan Postat 23 minuter sedan 17 minuter sedan sa Dark Of Light: Barberaren? Ja, precis, han, men löken är i tvåan.
Dark Of Light Postat 21 minuter sedan Postat 21 minuter sedan 1 minut sedan sa Fidden: Ja, precis, han, men löken är i tvåan. Rör det sig om..? Nej... Nej. Det kan väl ändå inte vara..!?
Neosus Postat 10 minuter sedan Postat 10 minuter sedan Röd kniplök? 😂 Man lär sig mycket i denna tråden känner jag..
Neosus Postat 9 minuter sedan Postat 9 minuter sedan https://www.ryftes.se/produkter/lok/rod-knipplok/
Dark Of Light Postat 5 minuter sedan Postat 5 minuter sedan 4 minuter sedan sa Neosus: Röd kniplök? 😂 Man lär sig mycket i denna tråden känner jag.. Varför är den röd?
Dark Of Light Postat 2 minuter sedan Postat 2 minuter sedan 4 minuter sedan sa Neosus: Man lär sig mycket i denna tråden känner jag.. Jah, jävul! Från Leif GW, kökstimrar, Hannes till olika sorters lök som man kan gömma. Allt i utbildnings syfte. Vi borde få någon slags bidrag från skolverket.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.