Dark Of Light Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan (redigerat) 🎅 1 månad kvar. Sjukt vad tiden går.... Redigerat 23 timmar sedan av Dark Of Light
Naymari Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan 8 minutes ago, Fidden said: Morrn! 7-dagars arbetsvecka börjar nu. Själv börjar min vecka på 19 dagar i sträck här. Men sen är man ledig!
Neosus Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan Kan vi inte döpa om denna tråden till ChatKPD? Snälla? 5
Dark Of Light Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan 15 timmar sedan sa slejnard: Seänkzzzzw 14 timmar sedan sa Fidden: Önskar dig en gonad 14 timmar sedan sa slejnard: Naaaaaaad Stroke, smittar det?
Dark Of Light Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan 51 minuter sedan sa Neosus: Kan vi inte döpa om denna tråden till ChatKPD? Snälla? Tänk vad folk kommer att bli förvirrade när de förväntar sig serösa svar, få hjälp eller ngn form av intelligens.
Fidden Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Stroke, smittar det? Nä, men det kan vara en variant på galna kosjukan. Jag vet ju att åtminstone jag är ett nöt.
CHAE Postat 18 timmar sedan Trådstartare Postat 18 timmar sedan 1 timme sedan sa Neosus: Kan vi inte döpa om denna tråden till ChatKPD? Snälla? Se till att få röst-majoritet
slejnard Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan 32 minuter sedan sa Dark Of Light: Stroke, smittar det? Nej vi försöker bara prata danska. 1
Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan 1 timme sedan sa Fidden: Nä, men det kan vara en variant på galna kosjukan. Jag vet ju att åtminstone jag är ett nöt. Me too, I'm a horny one.
Dark Of Light Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan 1 timme sedan sa CHAE: Se till att få röst-majoritet Känns som en ganska enkel uppgift. 😁Känns svårt av rent nostalgiska skäl. Men vem fan bryr sig, jag är på.
Neosus Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan (redigerat) AI! Redigerat 10 timmar sedan av Neosus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.