Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
38 minuter sedan sa slejnard:

Hur gör man det utan att gå in i tråden? 

Trådar kan man gå in i men klicka på länkar som ligger där i ska man akta sig för!

• Gilla 2
Annons
Postat
9 timmar sedan sa Dark Of Light:

Pricey. Å andra sidan är jag inte vidare uppdaterad på tältpriser. Det här kanske är normalt för lite seriösare grejer? Vad får man för pengen här, CHAE?

Du får riktigt pra siit

Hilleberg är tältens Rolls Royce; det är kvalitet så det förslår.

2 timmar sedan sa slejnard:

Nu säljer dom droger ”backstage” på forat. Vill inte klicka in mig så att 

@CHAE

Jag har haft HLR-utbildning i två dagar och har definitivt inte haft någon tid över att hänga på forat men…

2 timmar sedan sa Neosus:

Bara att trycka på anmäl knappen! Det har jag gjort iallafall! 

…Grahns sätt is teh right and only way to go; ”Anmäl”-knappen m a o.

21 minuter sedan sa slejnard:

-21 grader kallt 🥶 

Fy satan🥶🥶🥶

Postat

Jag minns för två vintrar sen. DÅ var det kallt! 🥶-42 grader. Vi klarade oss från strömavbrott men nere på byn försvann både ström och telefonnät. Flera hus frös sönder och folk led helvetes kval. Har ni provat köra bil i den kylan? Det känns som att däcken är fyrkantiga. 

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.