CHAE Postat Söndag kl 15:19 Trådstartare Postat Söndag kl 15:19 1 timme sedan sa Dark Of Light: Ytterst fryntligt, min herre!👍 Indeed very much so.
Dark Of Light Postat Söndag kl 15:23 Postat Söndag kl 15:23 En kvinnlig kollega misshandlad på jobbet idag. Inget allvarligare, ett lättare slag i ansiktet "bara".
Fidden Postat Söndag kl 19:42 Postat Söndag kl 19:42 Jobb som ambulansförare och busschaufför känns som riskjobb nu för tiden.
Dark Of Light Postat Måndag kl 01:31 Postat Måndag kl 01:31 Japp... Gäller nog rätt många sk. service yrken. Kpd?
CHAE Postat Måndag kl 03:40 Trådstartare Postat Måndag kl 03:40 Goooo moron!! Upp och hoppa, gossar små!
CHAE Postat Måndag kl 06:46 Trådstartare Postat Måndag kl 06:46 35 minuter sedan sa Fidden: Håll käftn 🙂 1
Håkan Ström Postat Måndag kl 07:54 Postat Måndag kl 07:54 Möte kl 9, var där i tid, var egentligen ett möte kl 13. Så nu har jag mycket förberedelse tid 🙂
CHAE Postat Måndag kl 08:55 Trådstartare Postat Måndag kl 08:55 1 timme sedan sa Håkan Ström: Möte kl 9, var där i tid, var egentligen ett möte kl 13. Så nu har jag mycket förberedelse tid 🙂 Bilderberg-gruppen? 1
CHAE Postat Måndag kl 08:55 Trådstartare Postat Måndag kl 08:55 3 minuter sedan sa Fidden: Är det helg snart? Nej.
slejnard Postat Måndag kl 08:56 Postat Måndag kl 08:56 3 minuter sedan sa Fidden: Är det helg snart? Nej. Eller ja. Allt är relativt.
slejnard Postat Måndag kl 09:22 Postat Måndag kl 09:22 Just nu sa Fidden: Men lunch då? Med kpd? Nja. Jag drack en Smoothie vid tio så jag är mätt än. Kan eventuellt bli en kopp! ☕️
Fidden Postat Måndag kl 09:29 Postat Måndag kl 09:29 MEN ÅÅÅÅÅH! JAG KOMMER JU ALDRIG ATT FÅ ÄTA LUNCH! </fjortis> 1
Dark Of Light Postat Måndag kl 12:20 Postat Måndag kl 12:20 2 timmar sedan sa Fidden: MEN ÅÅÅÅÅH! JAG KOMMER JU ALDRIG ATT FÅ ÄTA LUNCH! </fjortis> 2 timmar sedan sa slejnard: Gå hem till mamma å grina då! UNGAR! Jureskogs pd?
Håkan Ström Postat Måndag kl 14:04 Postat Måndag kl 14:04 Har ni hört om Spotify och deras nya terms of use? En tsunami av skit kommer mot Spotify. ( trend förutsägelse ) Har hittils landat i att jag i framtiden bara kommer att köra på Bandcamp. Vad tror ni? När han når ut som platinum mixare , lär det inte försvinna av sig själv.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.