slejnard Postat Lördag kl 18:32 Postat Lördag kl 18:32 Jag har då slutat jaga PTs. Tar dom mestadels oförhappandes… 1
Analogfreak Postat Lördag kl 18:51 Postat Lördag kl 18:51 (redigerat) Redigerat Lördag kl 20:47 av Analogfreak
Neosus Postat Lördag kl 20:10 Postat Lördag kl 20:10 Byggnadsställningar? Här blir det en påse oboy! Heda!
Analogfreak Postat Lördag kl 20:45 Postat Lördag kl 20:45 (redigerat) Redigerat Lördag kl 21:02 av Analogfreak
Dark Of Light Postat igår kl 00:53 Postat igår kl 00:53 Jaha, vad är det för ställning dåråh´? Reverse cowgirl? Doggystyle? Missionären? Speaking of which, efter som jag ändå är trådens demon. Det här är en liten bråkdel av vad jag har ställt till med...
slejnard Postat igår kl 05:15 Postat igår kl 05:15 Tack för att ni höll ställningarna så jag fick sova ordentligt. Idag är det paus i målningen. Ska försöka få in veden i boden innan regn och midsommar. Prognosen säger fint idag och imorgon. 👍👍
Håkan Ström Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan 17 timmar sedan sa CHAE: Jag kan göra vad jag vill med den här informationen va? 😂✅
Dark Of Light Postat 18 timmar sedan Postat 18 timmar sedan 8 timmar sedan sa slejnard: Tack för att ni höll ställningarna Källa pd?
slejnard Postat 17 timmar sedan Postat 17 timmar sedan 17 minuter sedan sa Dark Of Light: Källa pd? Neosus vet… han är källa.
slejnard Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan On 2025-06-14 at 20:22 sa Dark Of Light: Du bidar din tid förstår jag?
CHAE Postat 11 timmar sedan Trådstartare Postat 11 timmar sedan On 2025-06-14 at 20:21 sa Dark Of Light: Apråpå Berlin. Kände en ung väldigt homosexuell man vars kompis hävdade att "man har inte levt om man inte snortat kokain från en svart mans kuk". ”Kände”… Oooo…keeeej😉 9 timmar sedan sa Håkan Ström: 😂✅ Jag gör ett aktiv val och sorterar bort den informationen för något annat🙂 1
Analogfreak Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan (redigerat) Redigerat 10 timmar sedan av Analogfreak
Dark Of Light Postat 41 minuter sedan Postat 41 minuter sedan 10 timmar sedan sa CHAE: ”Kände”… Oooo…keeeej😉 Ja, ja. Hold your kinky horses.😁 Känner väl honom fortfarande men han flyttade någonstans uppåt i landet för många år sedan. Full av de mest bisarra berättelser som han gärna delgav helt utan filter. Underhållande och en smula oroväckande. 10 timmar sedan sa Analogfreak: Snyggt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.