Fidden Postat 15 maj Postat 15 maj (redigerat) Den enklare koreografin de kört tidigare var charmigare Redigerat 15 maj av Fidden
Fidden Postat 15 maj Postat 15 maj Ok, inte riktigt vad jag hoppades på, men ändå en av mina personliga favoriter 1
slejnard Postat 15 maj Postat 15 maj Aria SaionmaaA levande charader i början både låtmässigt och visuellt.
slejnard Postat 15 maj Postat 15 maj Kan vara en av de konstigaste låtarna som gjorts. Ändå bra på något sätt.
Fidden Postat 15 maj Postat 15 maj (redigerat) Lettlands president: Jag vill ha 6 tjejer på scen med silikonimplantat Redigerat 15 maj av Fidden 1
slejnard Postat 15 maj Postat 15 maj Thomas Gson tydligen inblandad. OTIPPAT!!! Ser ut som Wolverine. Inte så bra låt nä. Bra tryck i pipan dock.
slejnard Postat 15 maj Postat 15 maj 8 minuter sedan sa Fidden: Har man inte hört denna tidigare? Jo. Är det inte nån som sjunger Im a believer? Plagiat.
slejnard Postat 15 maj Postat 15 maj Just nu sa Fidden: Jazzmaster på scen Det är coolt! Låten blev bättre när det blev hårt. Dålig sång.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.