Fidden Postat 7 maj Postat 7 maj 3 timmar sedan sa slejnard: Nu ska ni få höra! Röding på 1,5kg fångad i Stortjärn. Av mig! Slejnard! Se där! Inte illa. Då får jag revidera min tidigare ståndpunkt. Bra drag i stortjärn. 2
Dark Of Light Postat 8 maj Postat 8 maj (redigerat) Jag vet... fast egentligen var det fan. Men jag är den andre att veta. Nu vet ni snart också. Redigerat 8 maj av Dark Of Light
slejnard Postat 8 maj Postat 8 maj Coolt! Dom har kollat fan på verkstaden idag. Kanske måste byta en mojäng! 1
Neosus Postat 8 maj Postat 8 maj Det har du rätt i Håkan! 😄 Det sägs att en ny påve blev grillad idag btw!
Dark Of Light Postat 8 maj Postat 8 maj 38 minuter sedan sa Neosus: Man undrar ju vilken sorts ost Prevost är? Mildare än en farkost. 1 1
Dark Of Light Postat 8 maj Postat 8 maj 49 minuter sedan sa Håkan Ström: Den här tråden är bitvis mer kryptisk än Q på sin tid. Tålamod min vän... tålamod... 1
slejnard Postat 8 maj Postat 8 maj (redigerat) Typ såhär! Ny lead också. Redigerat 8 maj av slejnard 1
Håkan Ström Postat 8 maj Postat 8 maj Hade gift mig med Techivation en gång i tiden, hade bara glömt bort det. Från och med nu skall vi jobba på vår relation. Det är (nästan) bara vi nu. Ser fram emot alla nya i Techivation familjen men som inte kommer att belasta min plånbok någonsin igen.
CHAE Postat 8 maj Trådstartare Postat 8 maj 4 timmar sedan sa Håkan Ström: Den här tråden är bitvis mer kryptisk än Q på sin tid. You don’t speak Längstah?!?😲 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Tålamod min vän... tålamod... Ja joo, men just ”tålamod” är väl knappast Längstahs signum? OZTH!!!!😡
Håkan Ström Postat 8 maj Postat 8 maj 4 minuter sedan sa CHAE: You don’t speak Längstah?!?😲 Ja joo, men just ”tålamod” är väl knappast Längstahs signum? OZTH!!!!😡 OZTH säger mig inget. Översätt gärna 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.