Dark Of Light Postat 28 april Postat 28 april Johan var väl väntat..? Angående det andra... Putins drängar? Så känsliga samhällen ändå är, byggda för fred och hederlighet...
Dark Of Light Postat 28 april Postat 28 april 46 minuter sedan sa Neosus: Då steker jag PÅ några burgare då! TÄNX! Varsågod.
Fidden Postat 28 april Postat 28 april Nu skyller de på nåt väderfenomen eller nåt i atmosfären... Men när de förklarar det låter det mest som att spanjorerna kört igång sin aircondition tidigare än normalt och överbelastat systemet...
slejnard Postat 28 april Postat 28 april Ser bra ut! Ledning med tre mål på bortaplan inför sista perioden. heja Luleå!
Dark Of Light Postat 29 april Postat 29 april Nämen! Har svärmorsdrömmen haft kranen i mjölpåsen? "Alla andra" är ju en tänkbar ursäkt också... om man är 13. Kpd?
CHAE Postat 29 april Trådstartare Postat 29 april 30 minuter sedan sa slejnard: En del spam nu på förstasidan och Backstage @CHAE Anmäl det då
slejnard Postat 29 april Postat 29 april 1 timme sedan sa CHAE: Anmäl det då Då måste jag gå in i trådarna. Rädd att telefonen sprängs då. Brukar göra det när jag ser spammen som inlägg i trådarna …
slejnard Postat 29 april Postat 29 april Får inte bukt med biljäveln! Kylarfläkten går från och till hela tiden fast bilen är avstängd och det medför att batteriet är helt slut. Måste se om jag får nån tid imorgon för fix.
CHAE Postat 29 april Trådstartare Postat 29 april 21 minuter sedan sa CHAE: Hallå?!? Är det INGEN som känner sig moogen för en sådan här soffa?😡
CHAE Postat 29 april Trådstartare Postat 29 april 20 minuter sedan sa slejnard: Får inte bukt med biljäveln! Kylarfläkten går från och till hela tiden fast bilen är avstängd och det medför att batteriet är helt slut. Måste se om jag får nån tid imorgon för fix. Bummer.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.