slejnard Postat Onsdag kl 13:40 Postat Onsdag kl 13:40 Det var aldrig någon fara. Den var ämnad för mig sedan begynnelsen.
slejnard Postat Onsdag kl 20:05 Postat Onsdag kl 20:05 Världen kan vara underbar också. Vi hade då roligt i kväll på repet. Jobbade fram en gemensam låt. Kan bli bra! 2
Fidden Postat Onsdag kl 20:52 Postat Onsdag kl 20:52 44 minuter sedan sa slejnard: Världen kan vara underbar också. Vi hade då roligt i kväll på recept. Jobbade fram en gemensam låt. Kan bli bra! Min hjärna hade en alternativ tolkning av inlägget... 1
slejnard Postat Onsdag kl 20:59 Postat Onsdag kl 20:59 Ska ni bort i jul eller blir ni hemmavid? Vi får besök av klanen en stund.
CHAE Postat Onsdag kl 21:40 Trådstartare Postat Onsdag kl 21:40 39 minuter sedan sa slejnard: Ska ni bort i jul eller blir ni hemmavid? Vi får besök av klanen en stund. ”Stjärngossar” heter det.
CHAE Postat Onsdag kl 21:44 Trådstartare Postat Onsdag kl 21:44 (redigerat) @slejnard Nåja, för att svara seriöst; jag jobbar hela julhelgen (17:e året på raken) åtminstone till 14:30-tiden varje dag. Dock blir det lite julfirande ihop med tjejen (som också jobbar) på julaftons kväll. Det blir i alla höndelser lugnt, stillsamt, någon julklapp, Karl-Bertil Jonsson, julmüst och skinksmörgås. Redigerat Onsdag kl 21:50 av CHAE 1
Dark Of Light Postat Torsdag kl 10:12 Postat Torsdag kl 10:12 (redigerat) 12 timmar sedan sa CHAE: ”Stjärtgossar” heter det. Dina helgbestyr får du hålla för dig själv! Apropå bestyr. Det här är en never ending story... Redigerat Torsdag kl 10:15 av Dark Of Light 1
Dark Of Light Postat Torsdag kl 10:46 Postat Torsdag kl 10:46 (redigerat) Betjänten!? JFK mordet är ju svår att snacka bort även om konspirations teorierna är många. Men det här... lurigt värreh! Redigerat Torsdag kl 10:49 av Dark Of Light
Fidden Postat Torsdag kl 14:53 Postat Torsdag kl 14:53 4 timmar sedan sa slejnard: Hörde om det där på radion. Vem vare då?! 😡 Christer A, det sk GH-spåret. Begick självmord 08.
Dark Of Light Postat Torsdag kl 16:07 Postat Torsdag kl 16:07 Vem vet, inte du. Vem vet, inte jag. Vi vet ingenting nu. Vi vet inget idag
Fidden Postat Torsdag kl 21:17 Postat Torsdag kl 21:17 Dra på trissor.. CHAE firar jul i australien. 1
Dark Of Light Postat igår kl 02:48 Postat igår kl 02:48 5 timmar sedan sa CHAE: ¿¡¿uɐɟɐΛ Verkar stämma!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.