Micke H Postat igår kl 10:14 Postat igår kl 10:14 Ta mig fan - jag fick en PT! Det var inte igår inte. 1
Dark Of Light Postat igår kl 10:29 Postat igår kl 10:29 5 minuter sedan sa slejnard: 2026 blir året då Slej jagar PTs. 1
slejnard Postat igår kl 10:44 Postat igår kl 10:44 14 minuter sedan sa Dark Of Light: Nä hörru det där har jag slutat med för längesen och lär inte börja nu
Micke H Postat igår kl 11:41 Postat igår kl 11:41 56 minuter sedan sa slejnard: Nä hörru det där har jag slutat med för längesen och lär inte börja nu Vad är för fel på att läsa tidningen?
CHAE Postat igår kl 12:22 Trådstartare Postat igår kl 12:22 2 timmar sedan sa slejnard: I tålla bara pitmåle. Slarvläste ”titthåle” och allting blev superkonstigt🫣
CHAE Postat igår kl 12:22 Trådstartare Postat igår kl 12:22 Är det inte bara att slå ihjäl kräket och avsluta lidandet?
Dark Of Light Postat igår kl 12:46 Postat igår kl 12:46 2 timmar sedan sa slejnard: Nä hörru det där har jag slutat med för längesen och lär inte börja nu Vad är det för fel på aKffe?!
Neosus Postat igår kl 17:39 Postat igår kl 17:39 Jag har handlat pyttipanna, toalettpapper och en diskborste! Gör vad ni vill med den informationen!
slejnard Postat igår kl 17:42 Postat igår kl 17:42 Vi vill tacka dig! Har renderat en ny mix med lite bättre inbäddad sång och lite mer volym på solot.
Discipuli Postat igår kl 17:54 Postat igår kl 17:54 4 timmar sedan sa Neosus: Med tanke på att produkten IPhone såldes in helt på papper till en operatör , är bara det en bedrift i branschen. Ett pärlband av första, följde sedan. Lätt att glömma, den hittade sina användare, trots mycket förlöjligande o mediakritik. Hårdvaran , mjukvaran var minst 5 år före konkurrenterna. Det är en evighet i telekomsektorn. Att sen Steve Jobs tyvärr inte fick bli pensionär på riktigt, det var bromsklossen. Nokia byggde Lego. Byggde sina telefoner modulärt. Långt före alla andra.
slejnard Postat igår kl 18:42 Postat igår kl 18:42 Jo håller också med men. Vi använder dom på ett helt annat sätt nu än då. Nu sitter den ju nästan fastnaglad i pannan med allt dess innehåll. Mot för då när man bara ringde och smsade.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.