CHAE Postat Tisdag kl 22:23 Trådstartare Postat Tisdag kl 22:23 (redigerat) Älskar de facto att Slej startar en klassisk SJr-tråd. Fan vad fint ändå så här till jul och allting🎅🏼🎄 Redigerat Tisdag kl 22:35 av CHAE 1
Dark Of Light Postat Onsdag kl 07:47 Postat Onsdag kl 07:47 Trots det uppenbart roliga. She listens to rock, så är det ju något konstnärligt över den där. Kpd?
Dark Of Light Postat Onsdag kl 16:16 Postat Onsdag kl 16:16 1 timme sedan sa slejnard: Var är du? I källarn. Det skulle dras tånaglar till kvällsmaten, sådant får man inte missa. 1
slejnard Postat Onsdag kl 16:30 Postat Onsdag kl 16:30 13 minuter sedan sa Dark Of Light: I källarn. Det skulle dras tånaglar till kvällsmaten, sådant får man inte missa. Lät trevligt 👍
CHAE Postat Onsdag kl 16:40 Trådstartare Postat Onsdag kl 16:40 23 minuter sedan sa Dark Of Light: I källarn. Det skulle dras tånaglar till kvällsmaten, sådant får man inte missa. Vagott
Fidden Postat Onsdag kl 17:40 Postat Onsdag kl 17:40 1 timme sedan sa Dark Of Light: I källarn. Det skulle dras tånaglar till kvällsmaten, sådant får man inte missa. Glöm inte att krossa dem och samla ihop i en sträng på en spegel innan ni drar dem. 2
Dark Of Light Postat Onsdag kl 19:07 Postat Onsdag kl 19:07 Eler... så befinner jag mig under Kronprinsessans klänning på Nobelmiddagen och utför lite "lip service"?
Dark Of Light Postat Onsdag kl 19:08 Postat Onsdag kl 19:08 2 timmar sedan sa slejnard: Har du smakat? De skulle bara dras ju. Du menar råa!?
slejnard Postat Onsdag kl 19:08 Postat Onsdag kl 19:08 ☺️ jag mixar fishing time igen. Nu jäklar! Tog bort lite grejs.
slejnard Postat Onsdag kl 19:09 Postat Onsdag kl 19:09 1 minut sedan sa Dark Of Light: Du menar råa!? Ja. Inte marinerar du dom väl?
slejnard Postat Onsdag kl 19:32 Postat Onsdag kl 19:32 Jösses vad segt det var att ladda upp till YouTube. Gääääääääääsp! Så tänkte jag vara med i thomann tävlingen men ids inte. Ska ni?
Neosus Postat Onsdag kl 19:58 Postat Onsdag kl 19:58 24 minuter sedan sa slejnard: Så tänkte jag vara med i thomann tävlingen men ids inte. Ska ni? Nä! Orkar inte! 😂
slejnard Postat Onsdag kl 20:20 Postat Onsdag kl 20:20 21 minuter sedan sa Neosus: Nä! Orkar inte! 😂 Vi kan slöa ihop! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.