CHAE Postat Tisdag kl 22:23 Trådstartare Postat Tisdag kl 22:23 (redigerat) Älskar de facto att Slej startar en klassisk SJr-tråd. Fan vad fint ändå så här till jul och allting🎅🏼🎄 Redigerat Tisdag kl 22:35 av CHAE 1
Dark Of Light Postat igår kl 07:47 Postat igår kl 07:47 Trots det uppenbart roliga. She listens to rock, så är det ju något konstnärligt över den där. Kpd?
Dark Of Light Postat igår kl 16:16 Postat igår kl 16:16 1 timme sedan sa slejnard: Var är du? I källarn. Det skulle dras tånaglar till kvällsmaten, sådant får man inte missa. 1
slejnard Postat igår kl 16:30 Postat igår kl 16:30 13 minuter sedan sa Dark Of Light: I källarn. Det skulle dras tånaglar till kvällsmaten, sådant får man inte missa. Lät trevligt 👍
CHAE Postat igår kl 16:40 Trådstartare Postat igår kl 16:40 23 minuter sedan sa Dark Of Light: I källarn. Det skulle dras tånaglar till kvällsmaten, sådant får man inte missa. Vagott
Fidden Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan 1 timme sedan sa Dark Of Light: I källarn. Det skulle dras tånaglar till kvällsmaten, sådant får man inte missa. Glöm inte att krossa dem och samla ihop i en sträng på en spegel innan ni drar dem. 2
Dark Of Light Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan Eler... så befinner jag mig under Kronprinsessans klänning på Nobelmiddagen och utför lite "lip service"?
Dark Of Light Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan 2 timmar sedan sa slejnard: Har du smakat? De skulle bara dras ju. Du menar råa!?
slejnard Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan ☺️ jag mixar fishing time igen. Nu jäklar! Tog bort lite grejs.
slejnard Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan 1 minut sedan sa Dark Of Light: Du menar råa!? Ja. Inte marinerar du dom väl?
slejnard Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan Jösses vad segt det var att ladda upp till YouTube. Gääääääääääsp! Så tänkte jag vara med i thomann tävlingen men ids inte. Ska ni?
Neosus Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan 24 minuter sedan sa slejnard: Så tänkte jag vara med i thomann tävlingen men ids inte. Ska ni? Nä! Orkar inte! 😂
slejnard Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan 21 minuter sedan sa Neosus: Nä! Orkar inte! 😂 Vi kan slöa ihop! 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.