Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Kan inte låta bli att skratta varje gång jag ser de där 4 "postade bilder" här till höger (när man inte använder mobil). Nu är det CHAEs CD omslags gif, min kökstimer, Slejs stand-up och vad som ser ut att vara Leif GW. Vilken ska bort?
Fidden Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 17 minuter sedan sa Dark Of Light: Barberaren? Ja, precis, han, men löken är i tvåan.
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan 1 minut sedan sa Fidden: Ja, precis, han, men löken är i tvåan. Rör det sig om..? Nej... Nej. Det kan väl ändå inte vara..!?
Neosus Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan Röd kniplök? 😂 Man lär sig mycket i denna tråden känner jag..
Neosus Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan https://www.ryftes.se/produkter/lok/rod-knipplok/
Dark Of Light Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 4 minuter sedan sa Neosus: Röd kniplök? 😂 Man lär sig mycket i denna tråden känner jag.. Varför är den röd?
Dark Of Light Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 4 minuter sedan sa Neosus: Man lär sig mycket i denna tråden känner jag.. Jah, jävul! Från Leif GW, kökstimrar, Hannes till olika sorters lök som man kan gömma. Allt i utbildnings syfte. Vi borde få någon slags bidrag från skolverket.
CHAE Postat 14 timmar sedan Trådstartare Postat 14 timmar sedan 26 minuter sedan sa Dark Of Light: Kan inte låta bli att skratta varje gång jag ser de där 4 "postade bilder" här till höger (när man inte använder mobil). Nu är det CHAEs CD omslags gif, min kökstimer, Slejs stand-up och vad som ser ut att vara Leif GW. Vilken ska bort? Du har alldeles för mycket fritid XD 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Jah, jävul! Från Leif GW, kökstimrar, Hannes till olika sorters lök som man kan gömma. Allt i utbildnings syfte. Vi borde få någon slags bidrag från skolverket. …och Pogo Produktion!
Dark Of Light Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 18 minuter sedan sa CHAE: Du har alldeles för mycket fritid XD Oh... I wish...
Dark Of Light Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 19 minuter sedan sa CHAE: …och Pogo Produktion!
Fidden Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Försökte igår få till en streckkod på IVAs patientarmband, med patientnamn som inte var kodat som streckkod i databasen. ChatGPT försökte och försökte. "Jaha, haha, då vet jag vad som är fel, du behöver bara bla bla bla svammel svammel". Provade väl ett tiotal framhallucinerade konverteringskoder, som alla gav samma felaktiga resultat. Jag fick nog och gick hem. Idag läste jag manualen. Det var jätteenkelt att få det att funka.
slejnard Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan Varför inte kvinnoualen. Det ska vara jämlikt. morn å KPD!
Dark Of Light Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Jag skulle bli glad om jag hittade en manual för kvinnor.
Dark Of Light Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan (redigerat) David Coverdale drog sig tillbaka från artist livet för ett litet tag sedan och det gjorde han med äran. Igen Farewell Tour som aldrig tar slut utan bara ett enkelt meddelande. Han var illa ute ett tag med sin slitna röst och div. hälsoproblem. Happy retirement säger jag! Det finns fler som borde bara lägga ner, redan för ett tag sedan. Man undrar ju om publiken verkligen känner att: Jo, det här var ju skitbra! Jag antar att pengarna drar men dessa borde ju ha så de klarar sig trots höga omkostnader? De fläckar ner sina karriärer och rykte genom att inte sluta i tid. Rätt så tragiskt och det finns fler än dessa två guubar. He got it bad, got it bad, got it baad... I can´t feel my left side..? Redigerat 2 timmar sedan av Dark Of Light 1
Micke H Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Alltså...vad händer ens i det andra klippet? Kliar det i pungen? Kom han på att han glömde köpa mjölk på vägen hem senast? Fick han livsångest över livets flyktiga tid eller försöker han bara koppla upp sig mot någon form av hjärn-wifi-signal för att få svar på varför hans existens känns som en dåligt uppdaterad mjukvara? Det ser ut som att han i realtid går igenom alla stadier av "jag borde verkligen ta tag i mitt liv men först ska jag bara..." Och så fastnar han där, mitt i en rörelse som varken är stretch, dans eller panikattack, medans hjärnan kör en snabbspolning igenom livets alla trauman. 2
Micke H Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Där har man varit... Sått och frusit still som en rådjur framför skrikande bil med skrikande förare, medan livet försöker ladda in nästa kapitel men nätet är för segt. Det är den sortens stund när man inte ens gör något pinsamt, men ändå lyckas skapa en inre kris som känns som ett kluster av dåliga beslut, komprimerat som en ZIP-fil av skam. Japp. Där har man varit. 1
CHAE Postat 2 timmar sedan Trådstartare Postat 2 timmar sedan 9 minuter sedan sa Micke H: Alltså...vad händer ens i det andra klippet? Kliar det i pungen? Kom han på att han glömde köpa mjölk på vägen hem senast? Fick han livsångest över livets flyktiga tid eller försöker han bara koppla upp sig mot någon form av hjärn-wifi-signal för att få svar på varför hans existens känns som en dåligt uppdaterad mjukvara? Det ser ut som att han i realtid går igenom alla stadier av "jag borde verkligen ta tag i mitt liv men först ska jag bara..." Och så fastnar han där, mitt i en rörelse som varken är stretch, dans eller panikattack, medans hjärnan kör en snabbspolning igenom livets alla trauman. Jag ser en man som egentligen inte vill vara där. Loj, lite för gammal för röj och helt ointresserad. 7 minuter sedan sa Micke H: Där har man varit... Sått och frusit still som en rådjur framför skrikande bil med skrikande förare, medan livet försöker ladda in nästa kapitel men nätet är för segt. Det är den sortens stund när man inte ens gör något pinsamt, men ändå lyckas skapa en inre kris som känns som ett kluster av dåliga beslut, komprimerat som en ZIP-fil av skam. Japp. Där har man varit. Lessons learned, baby.
Micke H Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan 3 minuter sedan sa CHAE: Hej mickeH!❤️ Allt väl med dig? Heeeej ❤️ Bara bra här, hur är det med dig?
CHAE Postat 1 timme sedan Trådstartare Postat 1 timme sedan (redigerat) @Micke H Joo’rå, det är bra ändå; mycket jobb (som vanligt) men det går väl an. Om tre år trappar jag ner till 80% f ö. Gör inte mycket musik nuförtiden. Senast var 2024. Utöver det blir det bara smågrejer (lite gitarrer och körer) åt vänner och bekanta. https://on.soundcloud.com/0zyML4zUAiBWgjow62 Redigerat 1 timme sedan av CHAE
Micke H Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Svängigt! :D Det är väl lite samma här, gör tyvärr inte mycket musik numera. Aha, ska det bli skönt att trappa ner lite?
Dark Of Light Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan 4 minuter sedan sa Micke H: (Var hittar jag alla smileys numera??) Äh, dem har de kastat.... 1
Neosus Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan 30 minuter sedan sa Micke H: (Var hittar jag alla smileys numera??) Här!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.