Dark Of Light Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 15 minuter sedan sa Neosus: Zassenhaus Jååh! 11 minuter sedan sa Neosus: Cool timer faktiskt! Gillar retro stilen! Ja, det finns ju en hel del skräp och batteridrivna också men då ska man ha koll pd och byta batterier. Näpp, enklast vinner här. Bra kvalle också.
Dark Of Light Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 21 timmar sedan sa Discipuli: Frank Tedesco, en pianist. Har en kuslig talang att höra en låt en gång och sen spela låten på ett fantastiskt sätt. Har ni sett / hört något av honom? Så, nu har jag sett och hört. MYCKET talangfullt måste jag säga. Bra skit! 1
Dark Of Light Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 4 timmar sedan sa slejnard: Jåh! Har svårt lära mig ditt namn. Utan att kolla: discipuli? Betyder det nåt särskilt? slejnard kommer sig då jag och en icke nu levande kompis hittade på olika namn som låg skönt i munnen. Betyder inget särskilt men prova säg det. Sipuli betyder lök på finska, kan det vara något?
CHAE Postat 1 timme sedan Trådstartare Postat 1 timme sedan (redigerat) 48 minuter sedan sa Dark Of Light: Sipuli betyder lök på finska, kan det vara något? Hm. Vår gamle vän lök-analogin nog kan dammas av här. Redigerat 1 timme sedan av CHAE
Dark Of Light Postat 59 minuter sedan Postat 59 minuter sedan 46 minuter sedan sa CHAE: Hm. Vår gamle vän lök-analogin nog kan dammas av här. Så klyftigt! 1
slejnard Postat 58 minuter sedan Postat 58 minuter sedan Just nu sa Dark Of Light: Så klyftigt! Hackat men inte malet.
CHAE Postat 26 minuter sedan Trådstartare Postat 26 minuter sedan 31 minuter sedan sa slejnard: Hackat men inte malet. …som yxmördaren sa.
Fidden Postat 4 minuter sedan Postat 4 minuter sedan 11 minuter sedan sa slejnard: *lökgöraren. Conan?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.