Discipuli Postat igår kl 20:30 Postat igår kl 20:30 8 timmar sedan sa Fidden: Jaha, bara för att min 5 år gamla telefon inte kan ringa nödsamtal via 4g kommer den stängas av från nätet nästa vecka... Slit och släng-samhället vinner. Hade du haft en kontakt inom telecom så hade dem sagt, behåll telefonen. Den kan komma till nytta även om den inte kan kopplas upp på nätet som det idag är statligt monopol på.
Discipuli Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan Frank Tedesco, en pianist. Har en kuslig talang att höra en låt en gång och sen spela låten på ett fantastiskt sätt. Har ni sett / hört något av honom?
Dark Of Light Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan 5 timmar sedan sa Discipuli: Har du sett The age of disclosure? Jag såg den idag. Näpp, ämnet och konspirations teorier intresserar mig inte i allmänhet. Men kanske ska man ge den en chans. 4 timmar sedan sa Discipuli: Frank Tedesco, en pianist. Har en kuslig talang att höra en låt en gång och sen spela låten på ett fantastiskt sätt. Har ni sett / hört något av honom? Näpp men ska titta, låter kul. 1
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan (redigerat) Nämenförfan nu har jag gett er några timmar, nu får ni allt gå upp ur sängen. Redigerat 15 timmar sedan av Dark Of Light 1
Naymari Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 23 minutes ago, Dark Of Light said: Nämenförfan nu har jag gett er några timmar, nu får ni allt gå upp ur sängen. Jag e uppe!
Dark Of Light Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 24 minuter sedan sa Naymari: Jag e uppe! Vi är oerhört nöjda med dig! Kpd?
Naymari Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan 53 minutes ago, Dark Of Light said: Vi är oerhört nöjda med dig! Kpd? Ja!
Dark Of Light Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan 2 timmar sedan sa slejnard: Jag e åsså öppa! Vad bra! Det tar sig sa... vem det nu var..?
slejnard Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Det här med orgasmskola? Den ställdes in, ingen kom. 3
Discipuli Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan 11 timmar sedan sa Dark Of Light: Näpp, ämnet och konspirations teorier intresserar mig inte i allmänhet. Men kanske ska man ge den en chans. Näpp men ska titta, låter kul. Du kommer bli förvånad vem som finns med. Så ja, ge den en chans.
Discipuli Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan 6 minuter sedan sa slejnard: Det här med orgasmskola? Den ställdes in, ingen kom. Eller för tidigt eller för sent. Till slut fick alla komma och gå som de ville.
Dark Of Light Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: Det här med orgasmskola? Den ställdes in, ingen kom. Bra där! Din stand-up karriär har ju legat nere ett tag. Den här är ju ganska aktuell... 2
slejnard Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Jåh! Har svårt lära mig ditt namn. Utan att kolla: discipuli? Betyder det nåt särskilt? slejnard kommer sig då jag och en icke nu levande kompis hittade på olika namn som låg skönt i munnen. Betyder inget särskilt men prova säg det.
slejnard Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Bra där! Din stand-up karriär har ju legat nere ett tag. Den här är ju ganska aktuell... Ibland får jag till det!
Neosus Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan (redigerat) Mina egna förbaskat burgers igen blir det! (Bacon burgare från coop) Redigerat 6 timmar sedan av Neosus
Neosus Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan (redigerat) Bara så att ni vet alltså! Viktigt för er att veta vad jag gör hela tiden! Verkligen! 😄 Redigerat 6 timmar sedan av Neosus
Dark Of Light Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan 4 minuter sedan sa Neosus: Bara så att ni vet alltså! Viktigt för er att veta vad jag gör hela tiden! Verkligen! 😄 Vi ser dig i monitorerna hela tiden.
CHAE Postat 6 timmar sedan Trådstartare Postat 6 timmar sedan 36 minuter sedan sa Dark Of Light: Bra där! Din stand-up karriär har ju legat nere ett tag. Den här är ju ganska aktuell... 🥁 33 minuter sedan sa slejnard: Ibland får jag till det! Är vi tillbaka på orgasm-skolan nu igen?
slejnard Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan 27 minuter sedan sa Neosus: Bara så att ni vet alltså! Viktigt för er att veta vad jag gör hela tiden! Verkligen! 😄 😁👍😁👍😁
slejnard Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan 12 minuter sedan sa CHAE: 🥁 Är vi tillbaka på orgasm-skolan nu igen? Ja om ni vill gå? Ni kan komma när ni vill.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.