Neosus Postat igår kl 12:08 Postat igår kl 12:08 👽 Det är DET jag alltid sagt! Ufos är ni (inte jag) allihopa!
Neosus Postat igår kl 12:09 Postat igår kl 12:09 ...eller jag har inte alltid sagt det men iallafall!
Fidden Postat igår kl 12:09 Postat igår kl 12:09 Jaha, bara för att min 5 år gamla telefon inte kan ringa nödsamtal via 4g kommer den stängas av från nätet nästa vecka... Slit och släng-samhället vinner.
slejnard Postat igår kl 12:31 Postat igår kl 12:31 Ja det är helt åt helskotta. Åt Hälsingland med dom som inte skapar hållbarhet för konsumenterna.
Dark Of Light Postat igår kl 12:58 Postat igår kl 12:58 Vi kommer att konsumera ihjäl oss. Ett annat alernativ i det här fallet är ju helt enkelt att ge fan i att ringa nödsamtal och bara filma som alla andra...
Fidden Postat igår kl 13:07 Postat igår kl 13:07 8 minuter sedan sa Dark Of Light: Vi kommer att konsumera ihjäl oss. Ett annat alernativ i det här fallet är ju helt enkelt att ge fan i att ringa nödsamtal och bara filma som alla andra... Ja men kruxet är att de stänger av alla sorters samtal så att det inte ska cirkulera telefoner som inte kan ringa 112.
CHAE Postat igår kl 14:46 Trådstartare Postat igår kl 14:46 5 timmar sedan sa Fidden: 🥇 TOPP 10 – mest konsekvent aktiva i snacktrådarna (uppskattning) Den är baserad på: antal år de förekommer i topplistor hur högt de placerar sig i de åren historiska datapunkter från äldre och nyare trådar ⭐ 1. Neosus 📌 Extremt hög aktivitet i äldre trådar (t.ex. 2011: 8 756 inlägg) 📌 Hög även i 2013 och aktiv i moderna trådar ➡️ Troligt den mest konsistent aktiva över flest år. ⭐ 2. slejnard 📌 Dominerar moderna trådar: 2020, 2021, 2025, etc. 📌 Alltid i topp 3 när statistik finns ➡️ Mest aktiv i nyare snacktråds-eran. ⭐ 3. Dark Of Light 📌 Topplistor i nästan alla år efter 2016 📌 Hög volym: 2 000–4 000+ inlägg vissa år ➡️ Topp 3 i modern tid. ⭐ 4. CHAE 📌 Moderator och trådskapare 📌 Extremt aktiv i äldre snacktrådar (t.ex. 2011 ~7 900 inlägg) ➡️ En av de mest aktiva historiskt. ⭐ 5. Fidden 📌 Förekommer i topplistor 2009–2025 📌 Höga siffror i 2010 (~3 500), 2021 (~2 000), 2025 (~1 200) ➡️ En av de mest långvariga posterna. ⭐ 6. Micke H 📌 Dominerar 2011 (6 700+ inlägg) 📌 Mycket aktiv i ca 2008–2012-perioden ➡️ Väldigt aktiv under “guldåren”. ⭐ 7. SadamJR 📌 Startade flera trådar (t.ex. 2010 del 1) 📌 Hög aktivitet 2009–2013 ➡️ Framträdande i mellantidsperioden. ⭐ 8. Overkill 📌 Toppnamn i 2010-perioden (3 500+ inlägg) 📌 Återkommer även i 2009 ➡️ Bland de mest aktiva i den äldre eran. ⭐ 9. Dingbats 📌 Topp tre i 2010 (ca 3 000 inlägg) 📌 Aktiv även i 2009 ➡️ En av de tunga postarna i “för-invision”-eran. ⭐ 10. Fler bubblare / nämnas bör Linus (aktiv tidigt, trådskapare 2013) Darkness Light (aktiv runt 2014–15) Benoni, Perkan, Knaster, Zoiler (återkommer men inte stabil topp-nivå) Men herrejevvlar🤦🏻♂️🤣 1 timme sedan sa slejnard: Trycker på ogillaknappen. ”Anmäl”-knappen heter det.
slejnard Postat igår kl 14:52 Postat igår kl 14:52 5 minuter sedan sa CHAE: Men herrejevvlar🤦🏻♂️🤣 ”Anmäl”-knappen heter det. Vars anmäler jag att det är dåligt med telefoner som inte går uppdatera?
CHAE Postat igår kl 14:54 Trådstartare Postat igår kl 14:54 Just nu sa slejnard: Vars anmäler jag att det är dåligt med telefoner som inte går uppdatera? Hos Televerket såklart👌🏼 1
Neosus Postat igår kl 15:16 Postat igår kl 15:16 Sätt en tumme ned på HELA dataskrämen! Det har jag gjort iallafall...
Dark Of Light Postat igår kl 15:45 Postat igår kl 15:45 50 minuter sedan sa CHAE: Men herrejevvlar🤦🏻♂️🤣 Men inte vara bitter nu! Du var mest aktiv historiskt. Det är väl inte så farligt. 😢Noterar också att salig SadamJr var "Framträdande i mellantidsperioden."... Mellantidsperioden😆 Ja, djävlar... Btw, söndagen den 3:e augusti 2015 myntades uttrycket "kpd" för första gången. Neo och Fidden var de första som klarade av att "avkoda" den. Märk väl dock att vi svängde runt med frågan "kaffe på det?", (precis som vanliga människor) långt tidigare. Kaffe var ett klart dominerande ämne i tråden då som nu... Nu har man ju sällan varken tid eller lust att botanisera runt i gamla trådar men det är klart underhållande och visst blir man nostalgisk!? Vilket ändlöst tjatter om kaffe, att om man spelar in ljud via mikrofonen i Mixcraft uppkommer det buller, att DG aldrig kunde lära sig vad som är facebook och vad som är flashback, djupare inlägg om gul snö som kunde ha varit öl någon gång eller vad man ska äta. Inte helt olikt 2025 års inlägg. 1
Dark Of Light Postat igår kl 15:46 Postat igår kl 15:46 28 minuter sedan sa Neosus: Fråga mig inte vad dataskräm är! Det är sådant man smörjer datan med
Dark Of Light Postat igår kl 16:01 Postat igår kl 16:01 3 minuter sedan sa Neosus: Aaah! Kpd? Absolut!
Dark Of Light Postat igår kl 17:02 Postat igår kl 17:02 Ludvig från Flåklypa Grand Prix. Leif GW Persson Kan ha blandat ihop bilderna, frågan är dock... ÄR de bröder? 1
CHAE Postat igår kl 17:18 Trådstartare Postat igår kl 17:18 Åååh JÄVLAR, dagens jättegarv är ett faktum!
slejnard Postat igår kl 17:21 Postat igår kl 17:21 Flåklypa Grand prix. En absolut favorit från barndomen! Kanske det bästa som gjorts? Den vill jag se igen.
Discipuli Postat igår kl 20:25 Postat igår kl 20:25 10 timmar sedan sa Dark Of Light: Det är väl just defenitionen på det hela. Oidentifierat, man vet inte vad det är. Många sätter ju felaktigt lika med tecken med detta och rymdskepp någon annanstans ifrån. Då är det ju identifierat. UFOs träffar jag annars varje dag.😁 Har du sett The age of disclosure? Jag såg den idag.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.