CHAE Postat 21 timmar sedan Trådstartare Postat 21 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: Vad villhöver/ska ni/ska ni inte/önskar ni på black friday? @Discipuli har väl köpstopp igen?🤔 Jag kommer nog att köpa ett nytt liggunderlag. (DoL har blivit schleeet’n🥁🤭) Helst av skulle jag vilja ha ett nytt tält, ett Hilleberg Soulo men det kommer jag då fan inte att ha råd med🙃
CHAE Postat 21 timmar sedan Trådstartare Postat 21 timmar sedan 1 minut sedan sa slejnard: Dags bita kudde! Enjoy! G’natt🙂
Fidden Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan 37 minuter sedan sa CHAE: Jag kommer nog att köpa ett nytt liggunderlag. (och DoL har blivit schleeet’n🥁🤭) AJ!
Dark Of Light Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan Det är inte roligt att ha ont när man har roligt.
Discipuli Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan 8 timmar sedan sa CHAE: @Discipuli har väl köpstopp igen?🤔 Jag kommer nog att köpa ett nytt liggunderlag. (DoL har blivit schleeet’n🥁🤭) Helst av skulle jag vilja ha ett nytt tält, ett Hilleberg Soulo men det kommer jag då fan inte att ha råd med🙃 Jag har hittat Analog Obsession. Allt gratis. Minskar den värsta abstinensen. 🙂 Kolla in deras grejer. ja, Jag har köpförbud.
slejnard Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Sådärja. Ny morgon gryr och det är dags för KPD.
Dark Of Light Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan 10 timmar sedan sa CHAE: Jag kommer nog att köpa ett nytt liggunderlag. (DoL har blivit schleeet’n🥁🤭) Jasså, var det du. Inte undra på att jag inte kände något. 1
Dark Of Light Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan 12 timmar sedan sa CHAE: Helst av skulle jag vilja ha ett nytt tält, ett Hilleberg Soulo men det kommer jag då fan inte att ha råd med🙃 Pricey. Å andra sidan är jag inte vidare uppdaterad på tältpriser. Det här kanske är normalt för lite seriösare grejer? Vad får man för pengen här, CHAE?
Linus Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan On 2025-07-01 at 15:06 sa Fidden: Är det höst snart? Du missade den precis. Vintern kom nu.
Dark Of Light Postat 8 timmar sedan Postat 8 timmar sedan Det är jul snart, men det påstod jag redan i midsommar.🎅
slejnard Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Det är snart midsommar... Det ser vi fram emot.
slejnard Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Idag ska jag och Louice få träffa socialutskottet. Hon har ansökt om mer timmar assistans. Håll tummarna att hon får det! 2
Dark Of Light Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: Idag ska jag och Louice få träffa socialutskottet. Hon har ansökt om mer timmar assistans. Håll tummarna att hon får det! Tummar hålles!!! 1
Neosus Postat 5 timmar sedan Postat 5 timmar sedan Jag gick ut och handlade en sväng! Nya skorna är dom bästa jag haft hittills! Greppar bra sitter bra på fötterna och är varma och dom är goa OCH dom är najs! ✔️ Check! 1
slejnard Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Nu säljer dom droger ”backstage” på forat. Vill inte klicka in mig så att @CHAE
Neosus Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Bara att trycka på anmäl knappen! Det har jag gjort iallafall!
Dark Of Light Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Det var som fan! Kan inte minnas något liknande här genom åren...
slejnard Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 11 minuter sedan sa Neosus: Bara att trycka på anmäl knappen! Det har jag gjort iallafall! Hur gör man det utan att gå in i tråden?
Dark Of Light Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 3 minuter sedan sa slejnard: Hur gör man det utan att gå in i tråden? Gå in du. Ingen fara. Sedan anmäler du, fast det är ju reda gjort 1
slejnard Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Just nu sa Dark Of Light: Gå in du. Ingen fara. Sedan anmäler du, fast det är ju reda gjort Dol! Jag är rädd 😟 att gå in i främmande trådar. Har stor fobi för sånt ☺️
slejnard Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Nu släpps tydligen Epstein filerna efter att alla republikaners namn suddats bort? Haha så uppenbart. Vilket svin!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.