Dark Of Light Postat 13 november Postat 13 november 1 timme sedan sa Neosus: 😄 Jag säger då det! Jag med. Då det. 1 minut sedan sa slejnard: Vart en ”SNYGG” musikvideo pd ☺️ STRIKE! 👍 1
Dark Of Light Postat 13 november Postat 13 november 6 timmar sedan sa CHAE: Okej nu har både Grahn och Fidden spårat så nu väntar vi bara på att DoL ska Leroy Jenkins:a in och fullända the trifecta of fuck-ups. Nu var det ju faktiskt DU som introducerade Siw i tråden 😆
CHAE Postat 14 november Trådstartare Postat 14 november 9 timmar sedan sa Dark Of Light: Nu var det ju faktiskt DU som introducerade Siw i tråden 😆 Sant och ni blev baitade🤭 9 timmar sedan sa Neosus: Jäpp! De va Chae som börja! 9 timmar sedan sa Dark Of Light: JA! Han får schylla säj schälwh! Lite kul var det allt.
Dark Of Light Postat 14 november Postat 14 november 15 minuter sedan sa CHAE: Sant och ni blev baitade🤭 Lite kul var det allt. Indeed.
Discipuli Postat 14 november Postat 14 november Här är det fredags stämning ser jag 🙂 Kolla gärna på demo feedback tråden , jag testade Suno cover med ett piano stycke improve. Ett gott skratt förlänger livet. trevlig helg allesammans.
Fidden Postat 14 november Postat 14 november Solen ligger på genom kontorsfönstret. Värmer gott mot ansiktet. Detta är inte en haiku.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.