slejnard Postat igår kl 16:07 Postat igår kl 16:07 Haha. Ja då var vi framme. Fint bilåkarväder. Middag på olearys vankas. 1
slejnard Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan Ja men den middagen satt som en SMÄKK! STOR portion. Pepparstek 😋😋😋
CHAE Postat 20 timmar sedan Trådstartare Postat 20 timmar sedan Enbtallrik spaghetti Carbonara på det. (I Prag minsann). Ha det gott, kosmonauter! 3
Dark Of Light Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan Är tallriken stor eller portionen liten..? Hade gött i Prag!
slejnard Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Prag är fint. Mycket att se. Snart vankas frukost. 😋
Fidden Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Nuuuu ligger Amazon risigt till... Först märkte jag att de börjat med reklam mitt i sina videos... SEN märkte jag att deras Blade Runner (final cut) i själva verket var Theatrical version! Har väntat i flera år på att kolla på en version utan Fords trötta berättarröst, får vänta några till verkar det som. 1
Dark Of Light Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan 2 timmar sedan sa Fidden: Nuuuu ligger Amazon risigt till... Först märkte jag att de börjat med reklam mitt i sina videos... SEN märkte jag att deras Blade Runner (final cut) i själva verket var Theatrical version! Har väntat i flera år på att kolla på en version utan Fords trötta berättarröst, får vänta några till verkar det som. Jag utgår ifrån att PostNord är inblandade på något sätt... eller jag menar 1
CHAE Postat 4 timmar sedan Trådstartare Postat 4 timmar sedan 2 timmar sedan sa Fidden: Nuuuu ligger Amazon risigt till... Först märkte jag att de börjat med reklam mitt i sina videos... SEN märkte jag att deras Blade Runner (final cut) i själva verket var Theatrical version! Har väntat i flera år på att kolla på en version utan Fords trötta berättarröst, får vänta några till verkar det som. 1
Dark Of Light Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan Har precis avslutat rengöringen av en kompis Makarov. Lite kul uppdrag, jag ser det mest som terapi. Lite helgpyssel. Pistolen är fruktansvärt enkel i sin uppbyggnad, betydligt lättare att plocka isär till atomer än dess förlaga Walther PP serien. Makaroven är inte i dess original kaliber 9mm Makarov utan i 9mm kort eller 380 även kallad. Små skillnader men ändå... Nåväl, apropå filmer. Samtidigt som vapenvården pågick rullade Bridge Of Spies i bakgrunden. Så oerhört passande. 4 minuter sedan sa CHAE: Heeeyyy....
slejnard Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan 4 timmar sedan sa Neosus: Vagott! Asså frukost var förut. Nu vankas middag. 😋😋😋
Dark Of Light Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan 1 timme sedan sa slejnard: Asså frukost var förut. Nu vankas middag. 😋😋😋 Ja, tidszonerna förvirrar onekligen!
Neosus Postat 38 minuter sedan Postat 38 minuter sedan Vacoolt! Klocka ått smäller det! DÅ e de rockidol!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.