Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Enbtallrik spaghetti Carbonara på det.

(I Prag minsann).

Ha det gott, kosmonauter!

IMG_5411.jpeg

IMG_5407.jpeg

• Gilla 3
Postat

Nuuuu ligger Amazon risigt till...

Först märkte jag att de börjat med reklam mitt i sina videos...

SEN märkte jag att deras Blade Runner (final cut) i själva verket var Theatrical version!

Har väntat i flera år på att kolla på en version utan Fords trötta berättarröst, får vänta några till verkar det som.

• Ledsen 1
Postat
2 timmar sedan sa Fidden:

SEN märkte jag att deras Blade Runner (final cut) i själva verket var Theatrical version!

Har väntat i flera år på att kolla på en version utan Fords trötta berättarröst, får vänta några till verkar det som.

Jag utgår ifrån att PostNord är inblandade på något sätt... julli-kaffe.GIF.16e2f63255d0c6c6bc292df5a8cb384b.gif eller jag menar Rulezz_alcoman2.GIF

• Haha 1
Postat
2 timmar sedan sa Fidden:

IMG_5389.jpeg

• Haha 1
Postat

Har precis avslutat rengöringen av en kompis Makarov. Lite kul uppdrag, jag ser det mest som terapi. Lite helgpyssel. Pistolen är fruktansvärt enkel i sin uppbyggnad, betydligt lättare att plocka isär till atomer än dess förlaga Walther PP serien. Makaroven är inte i dess original kaliber 9mm Makarov utan i 9mm kort eller 380 även kallad. Små skillnader men ändå...

Nåväl, apropå filmer. Samtidigt som vapenvården pågick rullade Bridge Of Spies i bakgrunden. Så oerhört passande.

4 minuter sedan sa CHAE:

IMG_5389.jpeg

Heeeyyy....

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.