Dark Of Light Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan 3 minuter sedan sa slejnard: Också sett de där klippen florera men inte sett ett enda. Kanske ska göra det. 🎸 Lyssna på de två där... jag är imponerad. So funky it hurts!🤣 1
CHAE Postat 10 timmar sedan Trådstartare Postat 10 timmar sedan (redigerat) 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Well... you know what they say... Once you go full DoL, you’re screw’d? Redigerat 10 timmar sedan av CHAE
Fidden Postat 10 timmar sedan Postat 10 timmar sedan Nu ni, nu händer det grejer. Ska köpa buntband på Clas Ohlson. 1
Fidden Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Ja ibland får man belöna sig med lite lyx. Blev band med en exklusiv nyans som gav ett intryck av gulvit plast.
Fidden Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Tillräckligt långa för att nå runt ett par ganska tunna handleder, det försäkrade jag mig om.
CHAE Postat 9 timmar sedan Trådstartare Postat 9 timmar sedan 15 minuter sedan sa Fidden: Ja ibland får man belöna sig med lite lyx. Blev band med en exklusiv nyans som gav ett intryck av gulvit plast. Ooooh!!! Fancy schmancy 11 minuter sedan sa Fidden: Tillräckligt långa för att nå runt ett par ganska tunna handleder, det försäkrade jag mig om. Ska du på dejt med DoL nu igen?
Dark Of Light Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan (redigerat) 58 minuter sedan sa CHAE: Once you go full DoL, you’re screw’d? Unless you really are DoL! Then you are the one screwing. Redigerat 9 timmar sedan av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan 15 minuter sedan sa Fidden: Tillräckligt långa för att nå runt ett par ganska tunna handleder, det försäkrade jag mig om. Då åker vi och "hämtar" CHAE. Källaren är renspolad sedan sist. 1
CHAE Postat 9 timmar sedan Trådstartare Postat 9 timmar sedan 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Unless you really are DoL! Then you are the one screwing. Soooo, you’re in the receiving end I guess….
CHAE Postat 9 timmar sedan Trådstartare Postat 9 timmar sedan 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Då åker vi och "hämtar" CHAE. Källaren är renspolad sedan sist.
Fidden Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan 12 minuter sedan sa CHAE: Ooooh!!! Fancy schmancy Ska du på dejt med DoL nu igen? 9 minuter sedan sa Dark Of Light: Då åker vi och "hämtar" CHAE. Källaren är renspolad sedan sist. Kul att ni är så laddade inför vår "playdate"! 1
Dark Of Light Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Jag säger ingenting, så har jag allting sagt.
slejnard Postat 7 timmar sedan Postat 7 timmar sedan Brutalt brödraskap på HBO. Intressant om motorcykel gänget Comanches bla. Dansk dokumentär serie.
slejnard Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan 39 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag säger ingenting, så har jag allting sagt. Fullt upp i källaren?
slejnard Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Jag tänker att vissa måste dit snarast nu innan de ställer till med mer oreda!
Dark Of Light Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan 33 minuter sedan sa slejnard: Fullt upp i källaren? 48 timmar om dygnet. 29 minuter sedan sa slejnard: Jag tänker att vissa måste dit snarast nu innan de ställer till med mer oreda! Bara att börja meja! 1
Dark Of Light Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Å andra sidan... börjar du meja kanske du också hamnar på min hitlist..
Dark Of Light Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan (redigerat) Nåja... Det är ju Neo som bestämmer vilket håll själar stiger eller faller. Går själavandringen nedåt... Belzegubben släpper in och jag bestämmer var själva lidandet ska äga rum. Redigerat 6 timmar sedan av Dark Of Light
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.